Saturday, January 8, 2011

:: Berangan ::

../(,")\♥ ♥(".)
.../♥\. = ./█\.
.._| |_ .._| |_ ★






saye sangat di lamun cinta dengan Incik Pinky saye.....
rasa macam seriau..seronok..tak sabar nak naik pangkat pon ada....tapi....cuak2 tu tetap ada dalam hati....hopefully everything goes fine for both of us nanti!!!


nak berangan la....hehehehehehehe








btw hari ni tak jadi pegi UR ....Incik Pinky kata tak yah la....
tengahari nak pegi kenduri Pak Menakan aku....Jijul = Anak Tok Su aku ...
Lepas tu maybe nak jumpa Ann nak pass dashboard L5 kat dia nak suh kirim kat Incik Pinky yang jauh di mata dekat di hati..dalam keadaan yang tinggal beberapa minggu je lagi ni ada orang cakap kat aku cenggini "Woi!! Nak kawen pon pikir nak buat keta lagi ke??"


...dah suka nak buat cenggane...aku berJODOHan dengan dia pon sebab kereta kot..hehehehe

2 comments:

✿ milly molly ✿ said...

waa. bestnye da nak kawin :) Tahniah !

neway, jom join What Your Color Contest ^^ jenguk kami ya

Dia.Honey said...

trimas....
insyaallah~

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...