Monday, January 31, 2011

:: Kasut oooohhhh Kasut ::

aku maseh dalam keadaan peneng memikirkan KASUT yg aku nak pakai time nikah dan resepsi aku nanti..aku nak dua-dua eh TIGA majlis aku tu semua kasut aku sendiri..sebab AKU NAK PASTIKAN AKU SELESA!
aku tak leh pakai kasut tertutup sebab nanti kaki aku sakit akibat aku ni spesis KAKI LEBAR......

Lawa kasut grey ni sesway untuk resepsi aku..tapi mcm sakit je kalo aku pakai....huuuuuuuuuuu


Ni pon naisss leh pakai masa NIKAH








yg ni soooooooooooooooooooooooooooo sexy!!!


PINK...!!! sudah semestinya menjadi Pojaan HATIKuuuuuu~


semua cantik ...aku nak beli semua!!! hahahahahhahahahaha

dan sekali lagi aku PENENG!


ohhh ENVY giler tgk kasut nih (actually tuannyer...hehehehe)



2 comments:

hidayah sapidih said...

wow..kasut pink sangat comel and sexayy~ heeee

Dia.Honey said...

tau tak pe...nnt tak pasal2 je org buat tukar2 baju..ai buat tukar2 kasut... :P

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...