Friday, June 26, 2009

:: The Peace Maker - bahagian 2 ::

Re-cap dari episode lepas. Citer Peace Maker...





Ok....aku sambung citer. Aku ingat citer ni dah habis sampai situ je. Tapi aku ternyata BERSALAH dan SALAH. Bersambung pulak citernyer..ADEHHHHHH.

Tengahari yang tenang. Tak panas. Mendung je. Aku tertekan + excited dan agak happy (kenapa? tak sila rujuk pada entry 'jari'' aku itu).
aku suka sama bunga, bunga juga suka sama aku. Aku tengah seronok membelek belek bunga kat kedai bunga. Macam tengah ada SALE kat kedai bunga tu. Aku cadang nak beli SUNDELMALAM ngan fav aku - DAISY MERAH ..wuuuu sebab CALLA LILY tiada stok. Tengah tengah belek bunga yang merambangkan mata..

'Excuse me...' Eh...ada orang tegur aku la. Takut takut aku pandang sebab berDEBAR DEBAR pulak - Cis KEK!!!!!!
Terbulat mata aku....ERK!! ERK!!! Nak lari ke tak?!! Kaki rasa macam kene SIMEN!!!!! Adehhhh!! HELP!! HELP!!!!!!


Bersambung lagi....lalalalalalalalalalalaaaa

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...