Tuesday, May 5, 2009

:: Mrs Doul in da .......?? ::

Mrs Doul atau pon nama manjanya Ms Era. Cantik bagaikan model di mata aku. Kenal secara tak sengaja rapat pon tak sengaja. Ada citer disebalik kerapatan kitaorang. Semua angkara seekor KELDAI SYAITAN yang jahat!
Walaupun umurnya 'adik' tapi aku anggap dia akak aku sebab dia berkapel dengan abang aku. Mrs Doul adalah seorang mak andam. Dia mempunyai bisnesnyer sendiri yang mana dialah bos...dialah kuli...office boy..tea lady..shampoo girl..tukang potong rambut..stokis barang-barang kecantikan..pelayar internet [ini versi pekerja curi tulang] dan macam-macam lagi. Inilah persamaan antara Mr dan Mrs Doul yang menyebabkan mereka sangat serasi bersama [lagu latar : Bola-bola api]
P.O.V aku pasal Mrs Doul : dia memang buleh di buat kawan yang best kalau anda treat dia secara best..kalau tak..mamposla anda di situ.
Tak banyak benda nak citer. Nak doakan dia happy pai bila-bila dengan abang aku je.... =)


coming up next : Nama mcm pompuan tapi dia LELAKI SEJATI dialah......

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post