Wednesday, May 13, 2009

:: Makan pai gemok!!! ::

Orang kata hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri lebih baik di negeri sendiri. Tapi kadang-kadang nak tukar angin jugak kan?!! ekekekkekekekeke

*Mode : rindu pada Mr H*

Semalam call Mr H...busy sangat dia dengan project dia. Aduhaiiiiiiiiii itu belom jadik engineer betul-betul. Kalau dah confirm?!!! Nanti dia ada ke masa untuk aku?!!! Tengok je la sekarang, dia SANGAT-SANGAT busy dengan project dia. running back and forth from KL-Kuala Pilah-KL n tah mana-mana lagi. Mesti dia penat kan hari-hari?!! Tak pe la dia buat kije yang halal......doakan dia fine always..mish him!!! And i mish muh dear frens too.....

ok berbalik kita pada citer asal....aku nak citer pasal Mr Arare dan kehebatan dia memasak!!!!!!

Mr Arare cooked TOMATO KUEY TEOW for me yesterday - a special recipe from him originated from SARAWAK...nice food untuk orang yang tak makan PEDAS macam aku!!! [memang aku tak leh (bukan tak leh tapi tak digalakkan) kawin ngan orang Negeri Sembilan.. =( ]

Knowing Mr Arare, he's a nice person. Kami bisa berkawan baik. He show me around and make me laugh dengan 'lauk-lauk' nya. Muka je hemsem,bermata sepet,berambut layered..bla bla bla..tapi LAUK!!!!

Mr Arare dan kembarnya telah membawa aku makan kat satu stall tepi jalan hari ni - menarik!!!
Makan cendol pulut yang sangat pelik!!!!! tapi sedap....Ngeeeee thanks to both of 'em ~ YEAH!!! I'm Seeing double!!!!!!

:: Iklan ::

Tadi telefon Mr H....busy benar dia..memang betul-betul busy. Dia kat Bangi katanya tadi sebuk siapkan projek siap dengar suara bos dia terjerit-jerit apa tah....nyampah!!!!!!
Tak tau ape nak cakap...macam terasa hati pun ada nih...tu la dulu NYAMPAH..skang dah SAYANG - PADAN MUKA AKU!!!!!


Aku ada banyak gambar nak share dengan korang sebenarnya. Nanti aku upload ye.....until then..daaaaaaaaa



Lagu hari ini :

Malam Ini Kusendiri
Tak Ada Yang Menemani
Seperti Malam Malam
Yang Sudah Sudah

Hati Ini Selalu Sepi
Tak Ada Yang Menghiasi
Seperti Cinta Ini
Yang Slalu Pupus


Tuhan Kirimkanlah Aku
Kekasih Yang Baik Hati
Yang Mencintai Aku
Apa Adanya...

Mawar Ini Semakin Layu
Tak Ada Yang Memiliki
Seperti Aku Ini
Semakin Pupus...

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post