Wednesday, May 20, 2009

:: Wong yang Weng!! ::

Haih...Mr Wong...Mr Wong..ape kene ngan Mr Wong?? Budak separa cine ni dah mula telefon aku lagi dan lagi dan lagi!!! Asyik telefon ajak hang out. Nak tanya pasal kereta la apa la. 'hey what say you this weekend kita hangout? I treat you with your fav cocktail? Nak??' - NOT INTERESTED????

Termasuk kali ini rasanya dah berjuta-juta kali aku reject invitation dia untuk keluar dengan aku - LAGI?!
Tak salah last few weeks dia ada ajak breakfast sama-sama : dia ingat aku ni suri rumah ke? sukasuki nak ke mana aje!!!!
Lepas tu ajak lunch - aku cakap tak de masa.
Lepas dari tu ajak aku tengok wayang citer Wolverine tak salah..aku cakap. aku tak ade cuti ~ Kenapa ajak aku? GF dia jenis tak tengok wayang ke?
Lepas tu ajak dinner - aku cakap aku outstation.
Skang ajak aku minum cocktail pulak.....- buang tebiat ke ape?!!!!!

Alahh...sebenarnya aku tau kenapa. Korang nak tau kenapa?? Sebabnya MAMA dia kompem2 tak berkenan dengan GF dia. Lalalallaala NO KOMEN. Mana aku tau? Aku tau sebab MAMA dia tepon MAK aku n luahkan perasaan!!!! WOOT~!!!!!!!

Soalan : Andai kata dia cakap dia nak balik ngan aku and want to marry me, adakah aku akan terima dia kembali??

Jawapan : HELL NOooooooooooooooooooooooooo but................No!


Image Hosted by ImageShack.us




p palang s : yang berbaju cokelat tu Mr Wong ..yg baju puteh sebelah dia tu EX-bestfren dia (sebab jadik ex..sbb mr Wong cemburu ngan Mr Lim ..sbb dia selalu pikir yg Lim nak ngorat aku. FYI : Mr Lim dah kawen skang ngan seorang cikgu dan dah ada seorang anak lelaki!)

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post