Friday, January 15, 2016

:: Bilik Hello Kitty Syahoney Vol 1 ::



Orang yang tak kenal ai mungkin tak berapa nak percaya..tapi percayalahlah ai memang sangat minat dengan Hello Kitty, dan memang la belum mampu nak beli semua barang belum mampu nak pegi tempat yang bertemakan Hello Kitty yang super mahal. Tapi....ai tetap mengumpul serta membeli yang mana termampu.


Gambar yang ai akan hidangkan kat uolls kali ni adalah bilik ai BUKAN bilik anak ai...hehehehehe! *wink*wink



//ignore barang2 atas katil tu..masa ni untuk photoshoot//




watermark

4 comments:

InaYusoff said...

nanges nengok!..
hahaha...

husna zahidi said...

kihkihkih nampak sgt peminat tegar dya tu.. hsna tak bleh tgk serabut mcm nih.. bilik nak kena letak benda yg tak banyak corak.. tenang sikit..;)

miss eimanhikmah said...

comel bilik..

Syazaa said...

OMG seriously ini bilik awakkkk...kita dulu memang taksub gila kumpul hellokitty pastu dah takde da..bila tgk bilik awak rasa cam nak cari n kumpul balikk..nangis tengokkk

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...