Sunday, June 17, 2012

:: Anak Mama Buat Apa tu? ::



Cenggini agaknya dia dalam perut mama dia kan? hehehehehheeh~

Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

6 comments:

Asz Miza said...

Hahaha..comel jeee.. :D

Kesuma Angsana said...

sweet sgt2

S.n.Fariza said...

comel je kan..

Syima Syaz said...

hahahahha raden i bayangkan anak i mcm tu..so i suspect hari ni dia buat aksi no 6 sampai perut i sakit...so cute...i tunjuk kat husband...cute sgt!!

anak kita mmg sama lah raden... hehe

Bazilah (^0^) said...

hahaha comel jer gmbr baby cmtu..

Hunny Kitty said...

syim : hahhahaha...bby i berjadual xtiviti dia dalam perut ni haa....tapi mmg cute kan? bayangkan bebetul la dia buat mcm tu..siap tambahan kayuh beskal ngan gk tv sambil baring silang kaki..!

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...