Sunday, June 17, 2012

:: Anak Mama Buat Apa tu? ::



Cenggini agaknya dia dalam perut mama dia kan? hehehehehheeh~

Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

6 comments:

  1. hahahahha raden i bayangkan anak i mcm tu..so i suspect hari ni dia buat aksi no 6 sampai perut i sakit...so cute...i tunjuk kat husband...cute sgt!!

    anak kita mmg sama lah raden... hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha comel jer gmbr baby cmtu..

    ReplyDelete
  3. syim : hahhahaha...bby i berjadual xtiviti dia dalam perut ni haa....tapi mmg cute kan? bayangkan bebetul la dia buat mcm tu..siap tambahan kayuh beskal ngan gk tv sambil baring silang kaki..!

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post