Thursday, May 17, 2012

:: Misteri - Cerita Hantu ::

Citer ni kawan aku citer kat aku....tu je la~


cite 1:


Aku baru teringat ader satu cite ni...Kat area umah ader tokong cina..dulu time aku skola menengah selalu gak la lepak situ,main gitar bagai..ader tembok kat situ,senang nak usha awek balik sekolah...,biasanya dak lik nek LRT balik mesti lalu situ...Ada satu mlm tu,lepas pasar malam,aku melepak kat situ ngn kawan2 aku ni..aktiviti cam biasa,tgk awek2,untung2 skodeng org wat maksiat..heheh ..Mlm tu,member aku x tahan nak buang air kecik,dia pegi la membuang kat tokong tu..Aku x bagi,aku ckp la tak elok,gi la kat pokok pisang ke,kat bilik riser ke,Degil member aku ni..
Esok tu kemaluan dia besar sebelah..Aku x pecaya,dia bagi tgk,Mak aih..selamat x de FB time tu,klu x,aku da simpan wat koleksi da..heheheh..sejak kes tu aku da x berani men gitar kat situ,takut ader yg join skali ke..klu hantu situ aku x taw ape la..x penah dengar cite lagi..Agak misteri la,kenapa kawan aku blh kena cm2..

cite 2:

Sebelum aku Kahwin,aku ader usha2 umah sewa,senang dekat ngn parents aku,aku nak tgk2kn adik kecik aku pun senang..Aku pun pegi tanya mak aku klu dia taw kan..tp ader satu ni je mak aku ckp jgn sewa,umah tu kat tgkat 3 blok seblah...aku pun tanya la napa..Mak aku cite dulu umah tu ader bomoh siam tinggal,dia ader tinggal barang rasanya..(lupa nak bawak kot),Mak aku cite,dulu ader org sewa..x tahan,ari2 ader je pompuan cantik kuar dari bilik air,kekdg tu tgk mandi dok tgk..takut oo..Last penyewa situ mak aku ckp,org tu kira kaki semayang,selalu nampak gi Masjid kat sini..Hari2 kena kacau,x tahan gak la dia..Mau x,klu aku pun bengang kalu nak mandi,dia tutup air,ngilai2 (klu aku mau pengsan sudah)..satu hari dia cabar suh tunjuk rupa..Benda tu pun ape lagi,kuar la..dah di cabar,aku x tau rupa cmne,sbb sampai tang tu bapak aku panggil mak aku,nnt aku cuba tanya dia cmne ea..seminggu pastu umah tu kosong lagi,sampai la skrg..



Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

2 comments:

  1. haa mmg bahaya..kita ni hidup dalam dunia ni bekongsi2 so kene la hati2

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post