Thursday, October 6, 2011

:: Not So LDR (long distance relationship) Anymore!!! ::

me not so LDR anymore!!
seperti tajuk di atas....ai dengan rasminya kini meletakkan jawatan ai dalam kumpulan LDR! 


Incik Pinky dah dapat kije kat KL!!! yey!!! rejeki anak2 kot (statment poyo je nih). Alhamdulillah...








dah dekat seminggu pun dia ada kat KL ni bekerja. Rasa macam lain macam lak tiap2 pagi bangkit ada orang kat sebelah. Selalunya terbongkang sorang2 je!


lain rasanya bila setiap pagi nak kene siapkan suami. kene siapkan diri sendiri. bla bla bla....bila balik dari kije. kene cepat2 terus mandi. tak leh nak berlenggeng main CITYVILLE lagik dah kul 8-9 malam baru nak mandi manda! HAHAHAHAHAHAHA......
kene panaskan nasik, lauk buat air nak bagi suami makan. 



            celebrate the LOVE kat GH!



Solat berjemaah la part paling cool!!! ai like!!!!!!!


tapi hari pertama incik pinky bekerja...kesian kat dia. Penat sangat agaknya. Lepas Isya' terus dia lelap. Bini dia lak sebuk tgk TV main game makan pizza bagai! Di kejut langsung tak sedar Incik  Pinkyku itu!!!!!

Malam tadi DEMAM lak...kelam kabut la carik cool fever bagai untuk dia. Sepanjang malam tidur2 ayam...dok risau badan dia panas sangat ngan dia ngadu sendi sakit2..pagi ni dia yg kejut ai bagun..sambil cakap seswatu yang sangat suwiiiitttt!!! "untung D dapat isteri yang sempurna macam honey" - hehehehehehhe~



alhamdulillah...berbaloi jugak penantian selama ini.
kepada yang lain yang masih LDR...suatu hari nanti Allah akan balas penantian dan kesabaran uolls semua...



well.......
semoga semuanya berjalan ngan lancar selepas ini. Semoga Allah memurahkan rejeki kami berdua....


Well...I'm Not so LDR anymore!!!!


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~



Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

16 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,syoklah dah duduk serumah
hehehe

Khairiyah aka Kerry said...

Alhamdulillah...
yay for you Mr & Mrs Pinky!!! heheeh

Hunny Kitty said...

ekin - mmg syok..tapi sungguh lain rasanya!

kerry - trimas~

e.t.t.y said...

yeeaaayeeaaaa!!! im happy for you bebeh!! cepat dapat baby pasni...

F A R Y N said...

takleh nak berfoya2.. ahahaha..
tetiba

Hunny Kitty said...

e.t.t.y >> trimas doa2kan ye...heheheheh

vin >> boleh tapi robin kene p amik ko la!

~ NANA ~ said...

ahhhhh bestnye!!!!

happy 4 u dear...mesti syok kn? hehe

Hunny Kitty said...

syok la jugak! heheheh hari2 nampak hubby....tapi u lagik syok!

Robin said...

nak org rumah satu...

Hunny Kitty said...

yg 'wan' ai ngoratkan tu hilang tah ke mana agaknyer! hahahahha

tak pe kita usaha lagik lobin!

Cik Belle said...

wah bestnya! cepat buat baby! kiki

Hunny Kitty said...

trimas2

glazsliper said...

eleh suke ye... hihihi.... meh meh dtg jmpe akk meh

Hunny Kitty said...

kakak....insyaAllah...

orensangkuit said...

uols,

tahniah,lepas ni kena blajar masak masak byk ni.

:)

Hunny Kitty said...

masak tak de hal la..

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...