Tuesday, December 21, 2010

:: Tertekan ::


Tertekan lak rasanya bila tau keta member kene sita dek Puaka Oren semalam...berita yang menggemparkan seluruh dunia autoshow i guess!!

Baru je jumpa owner hari Ahad lepas kat Autoshow KakiMotor ....hari senin kene cekup lak!! adoi la......~

Sedeh je baca status2 beliau kat FB ...rasa mcm nak join nanges skalik...tgk gambar pon dah ketar..belom kene sebijik!!

Hari ni katanya nak pegi jamin Bunny nyer kuar dari jel..hopefully Allah permudahkan urusan beliau. Amin.......

Nak cakap ape pon skang ni salah....ni lah dia. bak kata abam jai :

Zailani wrote:
"Ni lah masalah negara kita.... suruh rakyat kreatif inovatif.... KBS sokong.... Kmenterian Jalan menharam pulak........ bila kita mohon..permohonan ditolak pulak.... kadangx2 kita sokong acara kerajaan mahu parti politik...... rasa negara luar tak de masalah begini.... kita bayar roadtax bukan nya tak bayar pun........ Adus.... kalau PM main keta baru halal kot..... (UNDANGX2 DUNIA BOLEH UBAH.... YANG TAK BOLEH UBAH AL-QURAN DAN HADIS JE TAK BOLEH UBAH)"


Sokong cakap n kata kata abam jai nih....kalao org buat jenayah rompak rogol isap dadah dah tentu2 la salah besar punya!!! ni ada HOBI elok.....untuk elakkan darit terjebak kat benda2 bukan2 tu pon kene MARAH jugak! dah tu nak suh buat apa lagik??? bagi la kebebasan skit untuk org-org macam kami kami ni nak ada HOBI sendiri..yg takkan EFFEK org lain atau mendatangkan kesan radiasi ke apa ke...at least we have something better to do other than berpeleseran tak tentu hala........hurmmmm tak de ke wakil rakyat ke menteri2 ke nak bela nasib orang orang macam kami nih???????

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...