Thursday, December 16, 2010

:: Peneng : Hand Bouquet ::



Ape ape pon aku tetap nak ada tema hello kitty + (or) pink [at least kat majlis belah aku nanti] - since i'm not a BIG fan of roses..

[kat malaysia ada org yg pandai buat cenggini tak????]


Semalam aku dah pening2 carik hand bouquet yg aku nak.....sambil itu aku melukis baju nikah aku...tah aunty tu leh ke tak jahit yg macam aku nak..aku ni macam3 skit...!!

hahahahaha bukan aku cakap Incik Pinky aku yg cakap ok....ape yg aku buat semua dia ckap aku ni BANYAK SONGEH!! perlu la banyak songeh sebab aku nak yg terbaik untuk diri aku taime aku kawen nnt..dia tak nak cantik3 dia punya pasal la..jgn jelous lak kalo nanti orang dok puji2 aku ye....sendiri mau ingt la taime tu!! muahahahahhaha






or

or

ikhlas,


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post