Friday, December 24, 2010

:: Kek Kawen Aku - HELLO KITTY! ::



Kek Perkahwinan adalah salah satu tarikan kat mana mana kenduri kawen!!
as for me yang sangat minat pada HELLO KITTY ni dah ada plan sendiri ..aku nak KEK HELLO KITTY for my wedding nanti!! at least dua tingkat! setingkat pon tak pe asalkan aku nak ada hello kitty tu kat atas kek aku! Pink and White is a MUST!
aku tengah mencarik tukang buat kek yang boleh buat kek ikoot tema aku HELLO KITTY!!!!!
aku skang tgh sebuk mencari org yg sesway.......ada yg sesway tapi tak tau leh buat yang macam aku nak ke tak...



aku tak nak sugar paper hello kitty.....aku nak hello kitty+hello daniel sepasang..tak dapat yg Porcelain yg pelastik pon tak pe.....paling cikai pon yg dari gula...tapi tak nak yg muka cacat or senget benget! nak runner sendirik boleh tapi selama ni jumpa hello kitty je barang DANIEL susah betul nak carik!






aku dah tanya kat seseorang ni dari website nih : http://pinkovencakes.blogspot.com/2010/05/hello-kitty-cake.html

ini hasil kerja tangan dia
v
v
v







tgk macam ni..giler CACAT!!! TAK NAK yang macam ni!

tetibe dapat new IDEA ..kalao sugar paper yg keras letak menegak pon ok what?!! kan?!!
so ada sesapa tahu kat mana nak carik Hello Kitty and Dear Daniel Porcelain Wedding Figurine dekat MALAYSIA??????


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post