Wednesday, December 15, 2010

:: Hello ☒Bride-To-Be☒ Kitty ::

Aku adalah seorang Bride-To-Be ..aku sebenarnya banyak benda aku nak kena buat..tapi tak terbuat-buat lagi.

contohnya...aku dah kene stat punggah BILIK TIDUR aku/HALFCUT aku/STOR Kasut,baju&Handbag/kawasan penyimpanan trofi dan barang-barang autoshow!!!!

Keadaan BILIK TIDUR aku/HALFCUT aku/STOR Kasut,baju&Handbag/kawasan penyimpanan trofi dan barang-barang autoshow adalah sangat menjengkel kan di kala ini!

Aku dah rasa macam tidur dalam STOR! hahahahahahah

Mak aku dah arahkan aku supaya aku melupuskan satu almari aku yg dipenuhi dengan kasut/handbag/barang2 collection aku spt : Mug limited edition star wars/spiderman, tin-tin pepsi BLUE, tin-tin coke dari Jepun

aku juga telah diarahkan untuk samada membakar/membuang atau mendermakan 4kotak baju aku yg aku sorok bawah katil --> ni baru kantoi dalam beberapa hari lepas

aku juga perlu membakar beberapa kotak barang pemberian Mr Wong 10 tahun lepas...[korang rasa aku patut bakar ke bagi balik kat dia???? - termasuk diari aku nih]

Aku juga perlu mendermakan seisi koleksi bahan bacaan/novel aku kepada Adik aku..nnt aku nak belikan dia para kat IKEA so that novel2 tu tak bergelimpangan di atas lantai

aku juga perlu mengeluarkan almari majalah aku yg banyak tu

aku juga perlu melupuskan rak komputer aku yg telah bertukar menjadi tak koleksi barang-barang hello kitty aku! [yg ji pun aku nak beli para kat IKEA untuk susun semua barang hello kitty aku nnt] rak komputer tu nnt aku bagi la kat sapa-sapa!

Lepas tu aku kene keluarkan semua..SEMUA...S E M U A nya!!! sebab??

AKU KENE CAT BILIK AKU BALIK!!!!! <------------------ pemalasnya orang tah bila aku nak buat semua nih!!!! makin nak kawen makin malas kemas bilik!

sebelum cat bilik..
aku kene keluarkan katil bujang aku.
aku kene alihkan cabinate drawer aku...
aku nak kene panggel orang nak pasang aircond

adeyhh banyaknyer kije!!!! APEKAH?!!!!

Lepas cat...aku kene susun atur SEMUA BALIK! hopefully aku takkan sepahkan bilik aku dengan barang-barang halfcut dan jugak barang-barang kereta aku terutamanya...hahahahaa bilik nak duduk berdua dah bukan sorang

Hurmm..........dan semuanya BELOM MULApun!

ikhlas,


No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post