Saturday, December 11, 2010

:: Karipap ...Semut dan NoDaHitam ::

hujung minggu aku adalah hujung minggu yang menarik walaupun aku tidak terlibat dengan mana mana aktiviti autoshow..malas nak join sebab....adalah sebabnya!!! hahahhahaha

Bermula dengan malam jumaat di putrajaya yang penuh memeranjatkan!!! Dari sesi bertanya....
"Hunny ai nak tanya u.sebab ada org komplen pasal u nih"
"Komplen ape?"
"Orang tu kata u ni sombong tak nak add dia kat FB..mentang2 la kereta dia standed"
aku gelak dengar statment tu. Aku pon jawap
"Ai tak nak add dia bukan sebab kereta....tapi sebab perangai buruk dia. Ai tak nak muka benda yang belum bermula..lagi baik kalau ai tak add dia dari kemudian hari ada kereta yang terbakar"
"Kenapa ni hunny apa isunya?"
Jujur...aku malas nak kaver kaver dah
"Sebab dia n so called kakak dia tu cuba nak rosakkan relationship ai ..ok"
Semua yang dengar DIAM kejap.
"Tapi...hebat u ni kan? berebut-rebut derang tu nak add u kat FB"
"Biasa la...ai kan cantik!"
Semapat lagik aku buat lawak kan????
So maka bermulalah sessi gossip terbesar atas muka bumi nih....bukan aku sorang je yang tak ske sama NoDaHitam (nora danish puaka) + and the 'kakak puaka' dia tuh....ohh baru la aku tau!

Lain pulak citer hari sabtu......[sambung next entry la...nak p beli sarapan nih]

ikhlas,


2 comments:

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post