Monday, November 22, 2010

:: Penat Semalam ::


Penat semalam tak habis lagik...seharian berpanas kat Putrajaya. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar . Semua yang terlibat memberikan kerjasama. Cuma MOOD aku telah dicemari dengan kehadiran NORA DANISH PUAKA!

Aku setuju dengan Wan Capang - My Incik Pinky harus hentikan semua ini. Dia shud get rid off her dengan bagik sebijik kat muka pompuan tu!!!! Hurmmmm.....dah la sebuk dok talakan camera kat aku nih....kereta aku tu tak payah cakap la bersepah gambar keta aku dalam kamera dia!!!!

Photoshoot mula jam 1200 waktu matahari bebetul tegak atas kepala masing3 ...dalam grupie photoshoot mmg nasib malang bila keta aku dipaksa park spot sebelah kereta dia!!! Macam sial!!! Tapi terpaksa sebab aku bawak kereta sendirik. Kereta dia...BAPAK dia yg bawak!! Bukan ada lesen pown mangkuk tu!

Macam biasa..keramahan aku ni membuatkan aku MAKE NEW FRENS .....but aku enjoy hari aku semalam. Dan semua orang dah stat panggey aku RADEN ..bukan lagik Hunny...hahahahha....!!!! Hahahahahahhaa!!! - angkare FB la nih!!

..dan akhirnya tercapai jua salah astu hajat aku sebelom kawen.....ape dia? jeng2

Balik rumah aku terbongkang tido kat ruang tamu. Letih sangat. Malam hantar Incik Pinky balik ke Putrajaya. Ann ngan Oniechiwa dah tunggu dia kat sana. Maka dengan itu berakhirlah 3malam 2hari aku bersama dengan Incik Pinky.

Nak tgk gambar? Ermm...tunggu K-Kompak la ye! hahahahhahaa~



No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post