Tuesday, November 30, 2010

:: Meminang - Part 2::


..ok sebelom aku terlupa marilah kita sambung cerita kita semula...
So aku pun dengan selamat telah berada di Hari AHAD yang indah......untuk cerita sisi ku..[sebab malas nak tulis sila KLIK DI SINI untuk maklumat lebeh lanjut - trimas to Cik Vin] ..

So Cik Vin kita pon dah tengok muka di puaka tuh....sampai cirit beret dibuatnya!! Dasat sungguh!!!!!

Itu citer ok-ok la menariknya....yang menariknya adalah.........BFF aku yang jantan sorang nih......sampai je rumah....taime dalamkul 1700 ..aku dpat berjuta-juta missedcall!!! entah kenapa tah..aku tepon la dia balik......dia angkat je phone...

"Oh hunnyyyyyyyyyyyyyyyy..tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk" - katanya
Apahal lak mamat sorang nih?

"U ni kenapa robin???"
"Ayah i bagitau i ada org nak masuk memnang i............tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk" - katanya lagik
"Oh ye ke? Tahniah Robin.....!!!" - aku saje sakat dia...hahahha

Baru je skali p mintak perkenan pengantin terus MELEKAT!!!! Dasat sungguh power pengantin Kitty nih!! hahahahhahahahaha...
Habis la member aku tu...dah la jantan..ada org nak masuk meminang......!!! Jeng3 yg best, mak ayah dia berkenan dah kat minah tu......maka dengan itu kita tunggu je la keputusannya....huhuhu

Tapi nasib baik la dia ada member macam aku....dalam kemungkinan berita menggemparkan dan sedeh yang dia dapat...aku dah sejukkan hati dia dengan menunjukkan stikerBodi keta dia yang dah siap dan bakal di tampal Jumaat nih!! Aku lak yang tak sabar!!! hahahahaha

Darth Robin Kitty!!! RAISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
.”




ikhlas,


2 comments:

F A R Y N said...

hahaahaa..padan muka robin..
padan muka aku gak sbb berak 12 kali...haahahaha

Dia.Honey said...

hahahhahahahhaa takziah

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...