Thursday, October 14, 2010

:: Soalan Bodoh ::



Yup3 aku maseh lagik bersedeh dengan kejadian SOALAN BODOH 41jam yang lepas....

Belom pernah aku jumpa orang yang sesentap ini bila diberi statment 'JANGAN LAH TANYA SOALAN BODOH'

berdosa sangat ke statment tu?


aku terasa sampai cenggini tau skang nih :


Rasa Macam di tikam di kepala ..lalu mati!




Kene gantung lalu mati





Ditembak berDASDAS


seterusnya dipukul dengan penyodok tanah ....kejam tak?




Malam tadi dengan jayanya aku menangis sampai tertido lagi

Dan maseh rasa macam nak menangis lagi nih....*sigh*





















Ade jugak yang suh aku p makan2 dan mabuk2

Tapi aku tak de mood untuk semua itu sebab....
Sebab

Sebab
Sebab

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

aku rindu kat dia....huuuuuuuuuuuuuuuuuu





Tapi....tu la ...*sigh*

tolonglah nasehatkan aku skit......huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~










Ku ditinggal senja
Malam menghampiri
Sendiri ku dalam menanti
Segera oh angin sampaikan rinduku
Terlupakah kau pada janjimu

Ketika bersama rindu bergelora
Perpisahan menikam jiwa
Kau pandai mengusik kau pandai mengoda
Kini diriku yang kau tinggalkan begitu saja

Apakah ertinya ucapan manismu
Kau merinduiku
Mungkin hanya aku
Yang membiarkanmu menipu diriku

( korus )
Biar luka menyiksa jiwa
Biar kasih tak kunjung tiba
Kerna pada hakikatnya diriku kau persenda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Di malam yang sunyi
Sepi menyendiri
Ku hulur dan menyusun jari
Ku pohon kau ubatikanlah rinduku
Bayang kasih dalam mimpiku
Menikam kalbu...

( korus )
Biar kasih menyiksa jiwa
Biar ku yang mengemis cinta
Kerna sejak dari mula
Diriku yang tergoda

Aku hanya insan biasa
Lemah pada rayuan manja
Terlena dibuai mesra
Pada cinta yang hampa...

Oh... oh... oh

No comments:

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...