Monday, October 18, 2010

:: 18/10/2010 - anugerah blogger harapan.. > Trimas to Haidil ::


Dengan RASA BESH dan BONGKAK sedikit saye mengucapkan TRIMAS kepada Yincik Haidil untuk anugerah ini :



Actually ai dah lama bergelumang dengan dunia blog...dari tahun 2002 lagik...nama blog lama ai biarlah rahsia sebab ai dah PADAM semuanya...sebab banyak sebab.....trimas kepada Cik Puan Vin yang telah membuatkan ai kembali nak menulis blog.

ni soalan asal :

1. Kenapa korang suka Memori Seorang Muda?

ni soalan after modified :

1. Kenapa korang suka blog http://haiditakeafoto.blogspot.com/ milik Yincik Haidil?

baru je berkenalkenalan ngan yincik haidil nih....dari blog turun ke FB hahahhaha..oklah orangnyer tak lokek ilmu....rasanya dia ni kalo jumpa kat luar mesti banyak celoteh...tah bila nak jumpe....nak suh dia nih amik gambaq ai ngan ketaku berposing2 kat Ipoh nnt...tak pon..meh la dtg taman tasek tepen ..hehehehehheh


2. Reaksi korang lepas dapat award ni?

terkejut


3. Tag 15 kawan @ blogger yang lain

1. Vin

2. Cik DL

3. Bini Popeye

4. Khu

5. Nadia Mishmore

6. tubeLawak

7. Ivy

8. Zaffril

9. Izzat

10. Mimizuzu

11. Bonadsayang

12. dySha

13. warnida

14. haerin

15. kaz


2 comments:

haidi takeAfoto said...

awk ni wat entry ni xbgtau..hehe sib baik arini terasa nk explore page awk..tq ek...heh tharu ni..serius...ni 1st time tag award kt org..so mcm bez je bile bace2 pujian2 melambung cmni...hehe tq ek..sbb dah puji ni..so nti sy amik gmbar awk ngn kete pinky awk tu ek..free of charge je..hehe

Dia.Honey said...

yey!!!! ni yg tak sabar nih....ekekekekekke besh2 [jap nak berangan]

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...