Friday, October 15, 2010

:: Kronologi Selepas 60 jam ...::










Trying to BROKE my sempadan RASA TAK NAK call dia….try to call

1st time : Not available


2nd time : Not Available

3rd Time : Not available……

Lepas tu dah tak call dah macam tak bagi call je..hurmmmmmmmm~

-1022-



-1046-

Aku mula TENSION

-1155-


Aku dah macam tak TAHAN sebenarnya……Rindukah ini?

-1207-

Aku rasa macam nak naik sewel dah nih....

-1217-

Apsal dia tak call lagik?


-1225-


Gdebak gedebuk jantung ni...apsal lak nih???

-1315-



Main fesBuk ...bertemankan member incik Pinky..sungguh baik Abam Pulis yang sorang ni Ya Allah...tetapkanlah hati ku ini..Amin~

-1330-
Bercakap ngan Ummi Buyong kat dalam ospis nih :

klau kita sebut mcmtu

dia rasa mcm kita hina dia

tp niat kita tak mcmtu

agaknya la dia terasa cenggitu...huuu

dah dua hari teak bercakap nih

bg masa dia lembutkan hati

dlm masa yg sama

tu la yg sya buat skang nih

sya pujukla

katala kita dah nak kawin

klau ada paa2 silap sya bgtau

haah makin nak kawen mcm2 ni jadik nih

dugaan3

biasala tu

slalu maintain he

*je

mkin nak dekat kawin mkin byk dugaan

sabar yer

jgn mcmtu

ni kali ni macam masak skit nhi

sabar la ni puan ummi wana

:D

yg penting sya pujuk dia slalu yer

br bahagia umah tangga

fuh3 berpeluh3 ni pujuk nih

hahahhaha

kang3 lepas3 solat ke mlm3 skit ke sya call la dia

dia nak bermanja2 la tu dgn sya

kang dia tgh sebuk3 buat kije tak besh lak kaco

hahahahha

sabo je la

nak memanja la sgt..... :P mmg tak sesway la ngan pompuan mcm sya nih

ahhahahah

gurau style kaso nihhaaaa

:P

sabar yer

tapi ai akan ikoot la cakap ummi wana ai nih

:D

teruskn memujuk

nasehat ibu ngandung nih

moga berjaya yer

marah2 syg tu

baiklahhh

trimas2

ciom skitttttt

muah3

hihihihi

muah

muah

muah

dah p la makan tu

kang bising lak dak techik dalam pusat wana tu.....

-1351-

Rasa macam nak muntah...kepala berat ..adekah aku patut TIDO?

-1429-

..Dan aku tetibe jadik kompius….hati berbelahbelahbahagi….hurm


-1430-
^
^
^

[gambaran aku yg dah agak separa sewel]

Rilexxx rilexxx dia baru masuk kije balik nih….tunggu je lagik kot3 dia nak call aku ke kang en?

-1555-

Aku j adik RILEX n COOL ngan tetibe

-1628-

Maseh COOL n STEADY sambil dengar belanjawan dan baca citer hantoo

-1700-

aku nak balik la~ walaupon aku sebenarnya maseh tak sure aku nak kene buat ape.....hurmmmmmmm


hihihi

badai asmara-sera

haruskah aku terus merayu padamu
haruskah aku taburi janji beribu
untuk menembusi tembok hati sanubari
ataupun aku hanya penanti

mengapa dikau meragui keikhlasan
setelah kuberi pengorbanan dan kesetiaan
aku jadi perindu pada istana madu
kini menjadi sangkar hempedu

mungkin ku pentafsir yang gagal mencari
pengertian cinta akhirnya melara

kau insan misteri penuh rasa cinta
ku lemas dalam arena meredah nestapa
sukarnya menguasai bahasa cinta kita
berilah kepastian sebuah cinta

bisakah siratan kata jadi penanda
dapatkah kecewaku menjadi harapan
marilah berganding mengharungi badai asmara
dunia dikecapi penuh bahagia

;;)

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post