Tuesday, October 5, 2010

:: Salah + FUCKed ::


Salahkah aku menjadi orang KL yang lahir di KL dan membesar KL???
Salahkah aku tinggal di kota metropolitan yang serba konon canggeh dan modern dan yang semua orang di dalam nya yang sentiasa mengejar masa???

SALAH???????

Salahkah bila apa yang kita perlukan dalam kota canggeh kita dapatkan awal-awal??

SALAH???

Salahkah bila kita perlu kejar apa yang kita mahu dalam KL ini??

SALAH???

Salahkah bila kita dituduh pentingkan diri sendiri bila kita cuba merancang seswatu di dalam bandaraya yang tak pernah kasihan dengan sapa-sapa nih?

SALAH????

Mampos la cenggini kalo semua salah!!

Lagi baik aku duduk ULU BENDUL!!! [tah tah ulu bendul pon dah macam KL]

so ..ada sape sape yang ada tanah kat kawasan pedalaman yang leh bagi aku duduk supaya aku tak sentiasa SALAH bilamana aku cuba buat apa yang sepatutnya aku buat berdasarkan keadaan dan bersandarkan waktu+masa dalam KL nih??????

aku just tak faham semua ini sekarang ni....

and

its

ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

my

FAULT

cos

i'm

a

Kuala Lumpurians!!!!

FUCKed!




2 comments:

apalancut said...

hakikatnya.. dia sbenanya katak di bawah tempurung yang malu, tak mahu dan tak berani utk keluar mengexplorasi keindahan dunia.

aku rasa kerjaya yang paling sesuai utk si dia adalah menjadi peneroka felda.. hahaha....

bukan mengutuk.. sekadar secebis pandangan. ;)

Dia.Honey said...

ok jugak kerjaya tu.......peneroka felda tu beb....wakakakkakakaa

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...