Saturday, February 13, 2010

:: Selamat Pengantin Baru ::

TAHNIAH!!!!!
Buat Mr Z dan Mrs Y yang telah selamat diijabkabulkan pada jam 1000 tadi. Buat anak cepat cepat....aku ske tugasan babysitter time melepak lepak nih (sebab aku tak de anak lagik)

tatkala ini aku sedang mengHOSTkan majlis resepsi 1Malaysia mereka yang penuh gilang gemilang.

maafkan aku kawan kawan gang gang kereta aku dan yg lain lain sebab bila korang ajak aku konvoi skali aku asyik elak....bukan tak nak tapi aku ada tugasan. Tapi aku tak nak kecoh kecoh ngan korang...malas...nak low profile. aku tau korang mesti merajuk ngan aku. Tapi aku terpaksa dari mengelakkan orang cakap slash mengata aku GILA GLEMER dan sebagainya. Bukan aku nak tapi orang dah offer.....

Maka bermulah tugasan part time aku yang baru untuk 2010 ..aku bukan lagi penyanyi sambilan di kenduri kendara orang...tapi aku skang adh jadik HOST dan DJ!!!! Syukur........(untuk kenduri sendiri tah bila tah...sebuk je kat kenduri orang!!)

so let's rawk the party~~!!! (maaf tiada lagu trance/house music atau rnB kali ini...hanya alunan gamelan yang indah sahaja....trimas!!!)

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post