Monday, February 15, 2010

:: Aku benggang ::

...aku baru habis penat dari kes pengkendurian Mr n Mrs Zax!! Tahniah..dengan sekali lafaz...semua settle...ekeekekekkeke....aku telah menenterprem kat kenduri kawen derang secara vass..sampaikan mak andam jeles tengok baju aku....sebab baju aku lagi meriah dari pengantin!! OPPsSSSSSSSSS sooooooooooooryyyyyyyyy!!!

dah la fotographer tak de idea nak buat posing..nasib baik aku ada....tau tau je la aku nih.....sampai fotographer tegur "banyak betul idea awak' aku jwap "dah terbiasa" ... manataknya?? aku ske amik gambar la dodol!!!!!!

wakkakakakkaka.......

skang aku sebenarnya tengah panas ngan seseorang...siapa?? si DUDA..
aku tak ingat samada aku da citer kat korang ke idak...DUDA nih....adalah hasil rekemen...adik pompuan aku!!! Mak DUDA ni berkenan sangat ngan aku. INFACT the whole family ske sama aku.....dia ni je tak penah jumpa aku. Hari pertama ok ok je SMS..hari kedua pon ok ok je...aku ulang kali cakap kenal aku dulu...kenal aku dulu....dia lak ske paksa paksa aku..tanya if aku ni sanggup ke tak terima dia...leh tak jadik mak to anak anak dia..!! WTF???!!!!! Then lak...semalam dia tanya if kitaorg ni kawan or kapel?!! PALACHIP lu!!!!!! Aku suh dia rilexxxxxxxxxxx aku baru kenal kotttt jumap pon tak penah...nak kapel?!! Eh hallooooooo!!!!!
Kuat hari aku cakap dia ni takkan leh cope ngan aku...ye la aku kan agak hanky panky...hmmm.....mlm tadi dia sms aku tanya aku tak tido lagi ke?
Aku cakap la terus terang aku ngah melepak ngan kawan kawan aku.....aku nak test keta kawan aku yg baru pasang enjen L5...korang nak tau dia kata ape?? Dengan penuh nada tak puas hati dan poyo gila dia cakap cenggini "i know i wont waste ya time wiz knwing me n thn we juz broke up. better i let u know tat i really think tat we r not suitble. Coz i'm looking for sum1 who cn tking n be mom 2 my kid. i dun say what u did was wrong but u has 2 thnk b4 u make dcision to hv sum1. coz u hv change a lot of changes. i won 2 force u"

"sori n thank a lot 4 knwing u..send my regards 2 ur sis and parents....."

aku pon dah malas nak amik port....ye la apahal lak nak halang2 aku kuar ngan sape?? aku nyer dunia..aku punya hal...aku dah kata kenal aku dulu.....aku nak tgk ko leh cope tak ngan aku n life n dunia aku??? nampak gayanya....dia tak leh nak terima aku dan life aku serta kawan kawan aku..sorry to say la kan?!!!! wakkakakakka u can go to hell!!!
pagi pagi buta tadi dia sms....aku ngat dah LAST WORD
dia pon ckap nih...

"Awak marah saya ke?? :-( sori klu saya ganggu awak....saya ada benda nak cakap ngan awak....klu awak sudi...nk ckp ngan sata..bls msg saya k"

dan aku tak balas....n aku tak angkat call..lepas tu dia hantar lagi sms

"Mmm...betul nyer marah nih?? Sori saya xde niat nak permaiankan awak...saya mintak maaf. Klu saya nak permainkan awak...dari dulu saya xkan msg awak. Untuk apa saya buat mcm tu????"

dan aku pon tak balas........hahahahhaha MALAS!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post