Friday, February 12, 2010

:: Bangsat! ::

bangsat betul!!!

pagi pagi dah buat aku mencaroot sepanjang jalan dari Gombak sampai Bangsar..macam sial!!
amenda derang ni bawak keta macam gampang semuanya!!! babi betul....apahal tah kaloot sangat!! dari taxi hwc 8876 yang telah terkene jeritan caroot aku kerana tetibe menghimpit aku dari lorong kanan dan terus memancung kereta hadapan aku tanpa bagi signal menuju ke arah KL sentral!! sial punya taxi driver!!!! LPKP jugak macam sial bila setiap kali aku anta aduan tak pernah go through .. LAGI BAIK tak yah buat STIKER aduan tampal kat bontot taxi tu! tampat kat bontot korang yg buat sistem tu je senang!! Pantat!!!! (aku memang tengah marah sangat sangat!!!!!)

Lepas tu pulak....macam cibai pemandu spectra 5 kaler biru....babi tonyok betul!! ape?!! keta keta mahal macam keta ko memang tak dilengkapi dengan lampoo signal ke ape?? segangster gangster aku bawak kereta...aku tau bagi signal tau!!!! Aku memang sumpah la mamat spectra 5 tu!!! setan..!!!! memula pancung aku....lepas tu masuk lorong asal balik...lepas tu pancung tetibe...terus g lorong kiri skalik dari lorong satu ke lorong 4 tanpa signal!!! SIAL la ko!!!!!

Kemudian..datang pulak..VIVA palat..yg nak buat palat dengan aku dari lorong kanan jugak!! Macam cilake ko redah masuk lorong aku...TAK DE signal jugak!!!! lepas tu dok intai intai kereta aku guna rareview mirror ko kan?? aku ramm kereta aku....dok sebelah kereta dia...aku jerit!!! "apa pandang pandang?!!!! keta ko tak de signal ke?!!!! ape ko tengok?!! ni L7 la bangsat!!!!"
tercenggang mamat tu kejap...terkejut agaknya...aku tengah marah!!! Harus la aku marah!!!

Memandu secara merbahaya tapi hati hati ok lagik...ini tak...dah la bahaya ... tak hati2 lak tu....!! time peak hours!!! terrer sangat ke??? memang tak la............

ni lagi satu...MyVi Kelabu area gombak....ko tunggu aku carik kereta ko!!!!!!!!!! GrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRR!!!!!!









dah la mespes...facebook...IM semua dah kene blok kat ospis nih....lagi buat aku MAAAAAAAAAAAAAAAAARAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

2 comments:

tubelawak said...

ahahaha.. rilek2... jgn marah2.. aku follow blog ko..

Dia.Honey said...

orettt

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...