Monday, March 18, 2013

Request: Saya Nak Doodle Alif Ismail V2.0



Syarat RINGKAS daripada Tuan Tanah Alif Ismail adalah....

1. Lekatkan "banner" ini pada entri anda dan link kepada segmen ini.siap!
2. Nyatakan mengapa anda mahukan doodle alif ismail.
saya mahukan doodle AI kerana ...
1. saya comel secomel doodle-doodle AI
2. Nama suami saya pun ada "Ismail"
3. Saya belum ada doodle official untuk blog comel dan kereta comel dan diri saya yang comel ini
4. Saya ingin memajukan industri Doodle negara.
5. sebab saya memang nak sangat doodle berkenaan.

3. Nyatakan warna MATA yang anda mahukan...saya nak mata warna coklat
4. Link kan request anda di bahagian kotak komen di entri ini.oraittttt

Senang kan untuk dapatkan doodle impian anda dengan PERCUMA!!!!!!!oh memang senang..semoga saya mendapatnya... =)

PERINGATAN: Sila pastikan link yang anda tinggalkan adalah BOLEH dijejaki. Link yang 'broken' adalah sama sekali tidak dilayan... Terima kasih 


TARIKH TUTUP:
- akan dimaklumkan kemudian - 


saya akhiri entry ini dengan sepotong lagu :



matanya bulat-bulat mungkin dia suka makan kuih donat
bila nampak hello kitty dia pun melompat....
saya sangat suka doodle tuan tanah yang sihat
meow meow meow tuan tanah bernama Alif Ismail
meow meow meow berikanlah saya doodle percuma ituuuuuuu.....lalala~



No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post