Monday, January 12, 2015

:: Jendela 2014 Syahoney Kitty ::



Tetibe teringat sesuatu... tak cerita summary tahun 2014. Nak kata ingat-ingat lupa tak jugak tapi secara totalnya tahun 2014 adalah seperti rollercoaster dalam hidup. Banyak sangat ups & down.

Alhamdulillah kehidupan banyak berubah dari segi social dan dalaman. Dari segi kerjaya dan personal.

2014 juga ai kehilagan ramai yang dekat di hati ai...terutama arwah Mak Long.....tak sangka sungguh tak di duga. Tetapi kehilangan arwah Mak Long mempertemukan kami sekeluarga dengan seseorang yang kami tak duga ada pertalian darah dengan kami selama ini. Disetiap perpisahan ada pertemuan.



ayah saudara yang tidak pernah terbertemu


Dalam tahun 2014 juga HOBI yang ai ada selama ini banyak menyumbang kepada pendapatan sampingan. Bila pertama kalinya dalam hidup kureSya, ia menang BEST OF THE BEST dari semua hampir seratus buah kereta autoshow! FUH!!! takut tau nak terima anugerah tu. Mujur time pengumuman kami tak ada diruang pentas. Ada wakil tolong ambikkan.



Dalam tahun 2014 juga menyaksikan keluarga kecil ai belajar sesuatu yang baru tentang hartanah dan perumahan. Alhamdulillah segalanya telah selesai. InsyaAllah bertambah satu lagi aset kami biarpun kecil biarpun harganya tidak lah sehebat mana.

2014 juga adalah tahun melawat dunia keluarga kami. Berjalan ke hulu ke hilir menikmati alam ciptaan Allah. Alhamdulillah.....



Kerjaya adalah challenges paling hebat dalam tahun 2014. Di awal-awal 2014 agak sukar untuk berjalan. Selepas ai memositifkan diri terhadap semua yang ai anggap negatif selama ni dan ai MOVE ON..Alhamdulillah.....semuanya menajdi lebih baik dan ai belajar banyak sangat benda baru. Alhamdulillah.....

Tahun 2015? Kita continue aje apa yang ada. Semoga Allah permudahkan segalam urusan kami, urusan kita semua. Amin.


watermark

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post