Friday, July 4, 2014

:: Tanda-tanda disukai jin wanita ::

Salam Ramadhan semua,
Dah lama rasanya ai tak bercerita tentang kisah misteri kan? Asyik lupa nak taip je rasanya. Apa kata hari ni ai cerita sedikit tentang sebuah cerita. Tidak berlaku dalam family ai tetapi berlaku dengan family yang close jugak la ngan family ai.

Dalam 2 minggu lepas jugak kisah ni terjadi. Well, Aee ni merupakan best friend adik ai yang bongsu. Macam belangkas jugak la budak berdua ni. Pada satu petang ni waktu lepas je Azan Asar tetibe mak Aee datang rumah laung-laung nama adik ai yang last nih. Macam ada kecemasan je. Hurmmmmmmmmmmmmmm...

Rupa-rupanya Aee ni tetibe mengamuk tak tentu pasal. Dah kenapa? Setahu ai Aee ni seorang yang sangat-sangat cool dan soft spoken. Lawan mak? Memang bukan dia la. Atif (adik bongsu ai) balik rumah bercerita. Katanya dah la mengamuk, solat pun dah jadi lain macam. Ayah ai cakap jom bawak pegi jumpa anak murid Ustaz Ismail Kamus. Derang pun pergi la.

Sampai di sana, seorang Ustaz attend Aee. Mulakan rawatan.
Ustaz tu mula bertanya pada Aee, "Siapa kamu nih?"
Aee : *diam*
Ustaz : Kamu siapa?
Aee : Aee lah....hehehhehehe (lain macam pulak ketawa budak ni)
Ustaz : Itu nama dia...nama kamu?
Aee : Tak nak cakap!
Ustaz : Hurm...kamu asal mana?
Aee : Tak nak cakap!
UStaz : Ok. Kenapa kamu duduk dalam budak nih?
Aee : Dia baik, handsome
Ustaz : Jangan la ganggu dia. Lebih baik kamu balik tempat asal kamu.
Aee : Tak nak!

Lebih kurang gitu la conversationnya.
Rupa-rupanya Aee ni ada jin perempuan suka/duduk dekat dia. Jin ni kemungkinan dari Siam. Sebabnya 2 minggu sebelum kejadian ini. Aee ada ke Satun jalan-jalan. Ada sorang mak cik ni nak bagi satu barang dekat Aee tapi Aee tak nak ambik. Menurut ustaz tu...'barang' itu last-last 'dihantar' juga ke Aee.

So tak semena-mena Aee ni jadi mangsa keadaan. Dah lama jugak ai tak nampak Aee nih. Sekali sekala dengar jugak dia mengamuk-ngamuk dalam rumah. Dah la nak start belajar. Jadi macam ni pulak. Hopefully dia segera sembuh sebab dia masih lagi dalam rawatan.


Apabila seseorang manusia lelaki itu dicintai jin betina maka ia ada beberapa tanda:

1) Mempunyai sikap seperti wanita. Bagi lelaki yang mengalami keadaan ini sikap mereka akan menjadi seperti seorang wanita. Contohnya sangat beremosi seperti pemarah, cepat merajuk, cepat panik dan gelabah, pemalu, mudah putus asa dan sebagainya.

2) Sangat suka menyendiri dan tidak selesa berada dikhalayak ramai. Tanda yang boleh diperhatikan ialah apabila anda berada dikhalayak ramai tambah pula kalau anda menjadi tumpuan masyarakat ialah sekurang-kurangnya jari anda akan menggeletar. Kalau yang lebih teruk anda boleh jadi menggeletar seluruh badan dan menjadi sangat panik.

3) Suka mengelamun dan berkhayal perkara-perkara romantik. Contohnya anda selalu membayangkan yang anda sedang berasmara atau berkasih mesra dengan perempuan, tidak kiralah samada perempuan tersebut anda kenal atau tidak, perempuan yang anda pernah lihat atau perempuan yang anda cipta sendiri dalam bayangan anda.

4) Suka bersendirian ketika berjalan terutamanya pada waktu malam.

5) Suka duduk mengelamun bersendirian melayan perasaan di bawah bulan purnama.

6) Sering merasa sedih, gembira, sayu atau rindu pada seseorang, tetapi anda sendiri tidak tahu siapa orang tersebut.

7) Anda akan sangat mudah untuk jatuh cinta pada mana-mana wanita, tidak kiralah samada wanita yang baru atau pun telah lama kenal. Bahkan mereka yang telah dipikat oleh jin wanita juga akan mudah jatuh cinta pada wanita yang baru sekali dipandang. Dan perasaan cinta tersebut diikuti dengan rasa rindu yang teramat sangat.

8) Anda akan selalu didatangi oleh wanita samada yang anda kenali atau tidak. Wanita yang sama atau berganti-ganti akan datang pada anda ketika anda mula mahu melelapkan mata atau pun di tengah malam, dalam keadaan anda antara tidur dan jaga. Selepas didatangi apa sahaja kemungkinan boleh berlaku, samada sekadar bergurau senda, berasmara atau boleh jadi lebih dari itu.

9) Anda kemungkinan akan bermimpi didatangi dan berasmara dengan seorang wanita. Dan kalau sampai ke tahap di mana anda dan wanita itu melakukan persetubuhan, maka ianya sangat bahaya. Kerana ianya mungkin mimpi bagi anda tetapi baginya ia suatu perkara yang benar-benar berlaku. Akan menjadikan jin itu ketagih dan semakin sayang kepada anda. Dari situ jin tersebut akan terus menjaga anda dengan amat ketat.

Dan kalau ditakdirkan dari perhubungan itu terjadi anak, anda akan selalu termimpikan anak tersebut. Kalau dicuba untuk memutuskan hubungan tersebut, risikonya sangat tinggi kerana akan menyebabkan anda menghampiri atau menjadi gila. Atau anda akan melakukan sesuatu yang di luar jangkaan disebabkan oleh tekanan angin bisa ataupun dirasuk oleh perasaan jin itu sendiri.

10) Kalau melibatkan gangguan yang lebih teruk, jin tersebut akan menjelma dihadapan anda dalam bentuk manusia. Ketika ini anda akan merasakan bahawa betul-betul berhubungan dengannya di alam nyata. Dalam keadaan ini, mangsa akan lebih suka menyendiri untuk bersama kekasihnya dan akan dilihat bercakap seorang diri sedangkan pada pandangannya ada teman yang sedang berbicara dengannya.

11) Apabila anda bangun pagi anda dapat merasakan seolah-olah anda ditemani oleh seseorang dan anda juga dapat merasakan seperti yang menemani anda itu adalah seorang wanita.

12) Apabila anda bangun pagi anda merasakan bahawa pada malamnya ada melakukan persetubuhan dengan seseorang walaupun anda sedar bahawa anda tidur berseorangan.

13) Kemungkinan pada wajah anda akan ada aura dan cahaya kelembutan, kesan dari jin yang mencintai dan mendampingi anda. Masyarakat sekeliling akan menjadi lembut hati apabila memandang anda seolah-olah mereka sedang memandang seorang wanita cantik. Dan cahaya kelembutan itu akan bertukar kepada cahaya mendung apabila jin tersebut menjadi marah terutamanya disebabkan oleh amalan pendinding yang diamalkan mula memberikan kesan.

14) Sekiranya melibatkan gangguan yang lebih teruk, kemungkinan anda akan mengalami kerasukan atau kesurupan dimana anda dirasuk oleh jin betina yang telah jatuh cinta pada anda.

15) Anda juga akan dapat merasakan bahawa anda sedang diekori oleh seseorang ke mana sahaja anda pergi.

16) Orang lain juga akan perasan seolah-olah ada bayangan hitam atau seperti seorang wanita sedang menemani anda. Tetapi apabila menghampiri bayangan hitam atau kelibat wanita tidak kelihatan.

17) Sekiranya jin yang mencintai anda merupakan jin yang kuat sifat cemburunya, maka anda kemungkinan akan dihalang dari berkahwin kerana dia tidak mahu berkongsi kekasihnya dengan orang lain.

18) Sekiranya ditakdirkan anda berkahwin, maka ia akan cuba memporak perandakan rumah tangga anda. Anda dan isteri akan selalu bergaduh walaupun disebabkan perkara kecil. Ia akan cuba sedaya-upaya menjadikan anda dan isteri bercerai supaya anda hanya menjadi miliknya.

19) Nafsu anda juga akan menjadi tidak terkawal. Anda akan selalu menginginkannya tidak kira masa dan tanpa sebab yang munasabah. Dan tidak mustahil kalau jin betina itu menjadikan isteri anda terhalang untuk melaksanakan tugasnya supaya anda akan memuaskan nafsu anda dengan cara yang tidak elok. Dan kemungkinan juga ia antara faktor yang menyebabkan terjadinya keganasan seks, seperti merogol, terutamanya kalau jin tersebut kuat seks supaya ia boleh turut serta.

20) Kalau ditakdirkan anda mendapat anak, tak mustahil ia akan mendatangi anak tersebut seperti mana-mana cara yang dilakukan oleh anda ketika mendatangi anak anda, terutamanya kalau anak itu anak lelaki.



Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

3 comments:

umie shahidah said...

oh noo.. takutnye bile cmni..

Azhafizah Md Nor said...

uishh..takutnya bab mistik camni..semoga dia kembali sembuh

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. ngerinya.. semoga cepat sembuh ya Aee :)

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...