Friday, October 4, 2013

:: Misteri - Lot Banglo Tinggal Di Zoo View Part 2 ::



halaman depan rumah tinggal 



tangga tepi rumah ni boleh membawa kita turun ke tingkat bawah rumah





keadaan bahagian bawah rumah


tangga dalam rumah untuk turun ke tingkat bawah



arrow merah tu menunjukkan bumbung rumah yang pernah terlibat dalam tanah runtuh


bilik berhadapan dengan ruang tamu atas


main room


dah tak boleh nak naik atas...






Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

4 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

laa..gambar aje??
citernya mana??
yg arrow merah tu tunjuk apa??

hazlina azmi said...

macam menakutkan jer...nice blog..blogwalking...
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Tetamu Istimewa said...

Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.Terima kasih.

Montana said...

tengok pun sudah gerun

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...