Thursday, August 11, 2011

:: Ideas - Papan Hitam/Chalk Board ::



Kita selalu tengok b2b and exB2B gunakan papan hitam or chalk board as this :

 Kan?


apa kata kita pelbagaikan penggunaannya?!

seperti....






buat table number








aturcara...atau menu makanan untuk tetamu...






board list meja dan nama tetamu








GUEST board..instead of guess book!







atau................tanda jalan ke majlis kenduri kawen! hehehehehe
comel kan?




9 comments:

Cik Puan Mimi said...

Papan tanda jalan tu cantik~
tapi takot karang letak 2 minit. hilang dah orang curi..hehehe

Hunny Kitty said...

kene rantai lew :P

Miss Sunshine said...

Dari dulu cari board ni.. tapi tak jumpa.. huhu kat mane nak beli?

Hunny Kitty said...

dekat JJ ada juai...kat minerva pun ada...kat daiso pun tak silap ada jugek

=MissRynn= said...

menarik!!!
board cumil2x tu rasanya ada jual kat daiso x?

Hunny Kitty said...

tak perasan lak ade ke tak..kene p tgk lew...p daiso besar skit

Fariza said...

mmg comel tau.
byk2 tkt juga slps itu tidak digunakan. hik3
good idea.

~ NANA ~ said...

dulu berangan nk buat pre-wed pakai board gini tp x menjadi...kekeke

btw nice ideas!

Hunny Kitty said...

fariza : dah beli jgn bazir2 banyak gunanya kalao dah beli..silap2 leh buat sewa tuh! hehehhe

NANA : ai pre wed pon tak de :P

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...