Monday, September 14, 2015

:: Jerebu September 2015 ::

Rasanya kali ni jerebu teruk dari sebelum ni.
Mimi pun dah start batuk-batuk. Kesian kat dia...ai ni pulak muka start gatal,hidung berair..dah la preggy nih. Tapi nak buat cenggane? Minum air banyak-banyak je la. Dok rumah pun tak bukak tingkap segala....bahaya!





watermark

2 comments:

  1. memang teruk sangat dah jerebu rasanya, keluar tekak rasa semacam, mata pun rasa macam perit jer...

    ReplyDelete
  2. Baik duk diam2 kat umah je la kan.

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post