Thursday, May 30, 2013

:: Misteri - Pintu Gerbang Halimunan di Lebuhraya Tanjung Malim ::


Dah lama tak bercerita misteri dengan korang. Meh ai nak cerita misteri pendek ngan uolls. Kejadian terjadi bulan April 2013. Waktu ni kami nak balik KL dari Perda.

Tempat kejadian Lebuhraya Utara-Selatan arah Kuala Lumpur sekitar radius Tanjung Malim. Waktu dalam kul 2300. Mimi tido ai ngah tahan mata meneman Incik Pinky, hujan rintik-rintik air bergelombang. Kenderaan kami adalah KureSya.




Tetibe Incik Pink jerit "Honey...honey...nampak tak? nampak tak?"
"Nampak menda?"
"Tu haaaaaaaaaaaa....besarnya pintu gerbang nih!!!"
Mamun ke hape laki ai nih?
"Mana ada pintu gerbang kat sini...hutan sokmo D oii!"
"Erk...dah tu apa yang D nampak tu?"
Aku terus kumat-kamit baca Ayat Qursi segala 4Qul.
Suh Incik Pinky Azan dan minum air. Last-last dia berenti tepi sebab termenggeletar tak tau dia nampak apa sebentar tadi.

Sampai kat rumah terus bercerita kat ayah. Ayah cakap..."tempat tu lagi, dah la lain kali jangan balik malam-malam sangat bawak anak kecik sama"

Ok tu je cerita tak seram ai. Sekian! Hahahahhaa

p palang s: PLUS ada buat projek pintu gerbang halimunan ke ek?



6 comments:

♥ ROS ♥ said...

Haishh tkut gak kan.., mlm2 better jln jauh sgt.. :(

fizafantagirO said...

erkkk..seram la pulakk .. :'(

Aida the Pinky said...

kat mana tu?

Faizul Osman said...

membalas kunjungan....

fuyohhh... sngt misteri...

Hunny Kitty said...

@aida - dekat highway tanjung malim

@faizul - hehehheeh

zakirasli .. said...

Assalamualaikum, fuh.. seram nih.. saya follow sini :D

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...