Monday, December 12, 2011

:: 7TH Months Anniversary (poyo je..) ::



BIG RED Farm ..Tempat janji dikota masa 1st time jumpa...




Plaza Tol Simpang Pulai ... 16/2/2010 kami jumpa kat sini la~



lobi hotel jasmine! dah lawa!






pemandangan dari bilik kami


leh nampak kureSya dari atas...


the best ayam golek di cameron highlands!




ke ladang teh!




kat meja ni la dia paksa ai makan sanwic sbb ai tak makan apa apa lagik dari KL on 'dat' day


akhirnya......kami berkahwin! dah akan sentiasa kembali ke sini...sebab di sinilah bermulanya cinta kami...




Hello Kitty  Wink Peace - Hellokitty

5 comments:

~ NANA ~ said...

i lewat sebulan dari u...hehe

bestnye pegi jln2 dgn hubby :)

Hunny Kitty said...

heheheheh CH dkt ngan umh hubby je....teruskan perjalanan je la~ hehehee

nurul izayani said...

nice!! :)

mimizuzuhaha said...

ada beli teh boh untuk aku tak?
hehe

Hunny Kitty said...

nurul - trimas

mimi - ada..tapi stok yg aku beli 3 tahun lepas yg tak habis2 kat umh aku tu la~

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...