Saturday, September 25, 2010

:: CANDID CAMERA CONTEST ::




Sekali lagi aku telah menjadi bosan lalu masuk CONTEST ni pulak...

CONTEST CANDID CAMERA

Tarikh Tutup :

29 September 2010

Pemenang akan diumumkan pada 1 Oktober 2010

Hadiahnya :


Aku tag kat 5 orang dulu...

1> Budak Kejam

2> Bini Popeye

3> Death Lover

4> Cik Nemo

5>Khumaera



.

.

.

.

.

.

.

.

Dan inilah GAMBIRANNYA :


Gambar ini di ambik oleh seorang 'penembak' professional Incik Hash pada hari persandingan BESTest Fren aku waktu aku berjalan menuju ke arah tempat berkumpul sementara menunggu pengantin berjalan terkedek3 ......


♪ ♫ ♩ ♬SEKIAN, TRIMAS!♪ ♫ ♩ ♬

5 comments:

deatH_luVer said...

aduhaiiiiiiii..
den takdo gambar candid..
ado gambar gedik2 je..
sume pandang camera..
huhu..
canno neh..

Dia.Honey said...

ekekekek suh la org tlg candid kan :P

haidi takeAfoto said...

lawanye gmbar candid..mane aci ni..sure menang ni..pasai komen awk dlm entry sy tu..aah mmg kt railway ipoh..cmne tau ni?skodeng sy ek...

Dia.Honey said...

hik hik hik...tiap3 bulan naik ketapi turun ipoh sbb tu tau.....ngeeeee

cantik ke?? trimassss....banyak gambar candid sebenarnya tapi rasanya ni warna macam melantun skit...hahhahahahha sbb tu pilih nih....

masin la mulut menang nnt...lalalla AMin~

ada FB????

haidi takeAfoto said...

ade fb..ade ke org zmn skg ni yg xde fb?heheh haidicheharun. g ipoh watpe?xbgtau pn..klu x leh blanje limau bali..heheh lenkali bgtau ek..

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...