Thursday, May 27, 2010

:: Kenapa? ::


Dear All,
Sejak dua menjak ni aku tak tau kenapa orang berebut nak suruh aku masuk otoshow....aku ni dah la busy.
otoshow lak memanjang kene time aku OUT-OF-'OFFICE'!!!! Aku memang la nak join...tapi kalao aku tak boleh nak join nak wat cenggane????
Contohnya...minggu ni 2 otoshow aku disuruh attend.
1. 28/5/2010 - Stadium Alor Setar sempena hari belia peringkat negeri Kedah.
2. 30/5/2010 - Otoshow kat Klang

dua dua aku tak dapat hadir sebab aku nak kene pegi fitting baju kawen aku kat perak....maka dengan itu harap maaflah walaupon aku tingin bebeno nak pegi.

Next month?? bulan JUNE?!!!

1. 6/6/2010 - aku diarahkan pegi Telok Intan aku tak leh pegi sebab mengenangkan Anan kawen
2. 12/6/2010 - sekali lagi aku disuruh pegi otoshow kat sg petani - aku tak leh pegi sebab Mr & Mrs MP nyer resepsi on 12+13 June
3. 19/6/2010 - Otoshow MSU kat Shah Alam lak....hadeh la derang ni mementang la aku ni RARE dan satu3 nya awek yg ske masuk otoshow...derang panggel lagik. Aku tak leh pegi la!!!! hadoiii!!!!!!!!!!!! Kali ni aku kene attend kenduri Anan kat Kuantan lak..member baik aku lebeh penting dari Otoshow ok....!

Minggu selepas selepas itu aku amatlah busy dengan kenduri kendara kawan kawan yang rapat dengan aku termasuklah si Firfy&Emilia...jugak tak lupe..Ms Zill&Shafiq yang bakal memenuhi jadual bulan July aku.
Awal bulan Ogos aku dah terikat dengan kontrak kumpul dana untuk beli yg mana aku kene organize konvoi amal yg akan menjelajah Utara Tanah Melayu.
Lepas tu dah bulan puasa...aku kene rehat.
Bulan raya pon aku tight sangat sangat dah..aku tak leh amik cuti pon....
Lepas tu bulan 11 aku dah mula akan sebuk hal nak kawen aku lak........
Lagipon skang ni hormon aku hari3 tak stabil....hari3 aku nak marah..hari3 aku nak gado ngan incik Pinky...
AKu tak tau KENAPA?!



No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post