Wednesday, May 26, 2010

:: Dua tiga menjak ::


Dua tiga menjak ni aku tak berapa nak sehat......
Dua tiga menjak ni aku dah jarang dapat jumpa kawan kawan..sebab aku tengah training jadik ISTERI yang hebat dan baik!!! Hahahahhahaa..
Dua tiga menjak ni aku jatuh cinta...
Dua tiga menjak ni sejak sejak SHAHIR menang AF aku bertambah happy [harus kew?]
Dua tiga menjak ni aku asyik kene pegi kenduri kawen orang di sana sini...termasuk hujung minggu ni...dan minggu minggu seterusnya sampailah ke minggu yang bertarikh : 10 August 2010.
Maafkan aku kiranya aku teramat sebuk.....tugas kat ospis dan luar ospis menanti aku......
Hm.....................
hmmmmm................
Aku pon dah jadik badget3 ayu skang nih!!! hak hak hak.....





2 comments:

  1. pastu mengabaikan aku...
    fine..hate u!






    ahahhahaa

    ReplyDelete
  2. aku tak abaikan ko..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tak bersalah!!
    aku dah kene ikat kaw3 skang ni...mana pon aku tak leh nak pegi kalo sorang3....waaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ngankawan kawan pon aku tak leh kuar.....huhuhuhuhuhu

    ReplyDelete

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post