Saturday, August 29, 2009

:: Hattrick!!!!! ::

Ramadhan 3

HATTRICKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

aku jerit pada diri sendiri....3 hari berturut turut .....
Hmm....
Pakai baju dengan seluar yang sama lagi????




Apa pendapat korang tentang orang yang pakai baju dan seluar yang sama setiap hari??
Nyatakan apakah masalah masalah yang mungkin dihadapi oleh si pengguna terbabit??


Pelik tapi benar dan inilah yang berlaku......

dan akhirnya 3 hari berturut turutlah aku bertembung dengan orang itu.......
dan sejarah berulang lagi dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi .........(infinity)

esok.....masih MISTERi??????



perhatikan baju dan seluar beliau




perhatikan baju dan seluar beliau lagi dan lagi dan lagi....








dasat?!

Friday, August 28, 2009

:: Sejarah Berulang ::

Ramadhan 2



aku jumpa lagi jerangkung tu kali ini di saksikan oleh kaca mata hitamku dan jugak mata mata Fenfen yang sebuk membeli murtabak..

kata fenfen jerangkung tu sebuk pandang aku..terkejut melihat kecomelan dan keceriaaan aku agaknya...

kenapa makhluk yang satu ini tidak di ikat???? aku tidak tahu....

tetapi kenapa dia mengenekan OUTFIT yang sama seperti semalam???
mungkinkah bekalan air di potong???
mesen basuh rosak?
ketiadaan stok pencuci pakaian???
kehabisan cecair pelembut kain?
atau .....
tangannya pecah pecah akibat di makan air???


hmm....aku tak tau......


eh terlupa SETAN mana ade tukar tukar OUTFIT kan? tak setan la kalau cenggitu......


dan akirnya aku sedar sejarah kini berulang kembali....!!!!



maka dengan itu aku hiaskan note ini dengan lagu berikut untuk tujuan hiasan SAHAJA!
dengan ucapan..

AKU RINDUKAN 'ZACK' Newboyz ku....







Newboyz - Sejarah Mungkin Berulang

Sejauh mana mampu bertahan
Sampai bila harusku kenang
Setiap kali bertentangan
Tiada ketenangan

Cemburumu merantai hati
Meleburkan semangat diri
Bila aku kenangkan kemanisan lalu
Semua itu ku ketepikan

Andaiku turut rasa hati
Telah jauh ku bawa diri
Tapi kemaafanku lahir dari hati… mengatasi
Sejarah mungkin berulang
Walau engkauku maafkan
Oh kekasih
Tapi mungkin hanya sementara
Keinsafan di hatimu

Berpanas hujan berembun
Tak pernah ku hiraukan
Asal dapat memenuhi
Segala keinginan hati

Ku bina istana cinta
Dihiasi lukisan rindu
Indahnya pada di luar
Tapi penuh kepalsuan
Bila ku tiada
Terbuktilah
Betapa aku pula di sisimu

Sejarah mungkin berulang

Thursday, August 27, 2009

:: Pulut Setan ::

Ramadhan 1

"Kak....pulut udang ni cenngane kira" aku megecilkan mata akibat panas terik.
"Satu RM 1.50 dik" jawap kakak yang berbadan gempal tadi
"Erk...mahalnyerrrrr" balas aku dalam hati
Tetapi disebabkan mahu mencuba aku beli juga.


inilah rupa pulut udang yang berharga RM1.50




Setelah selesai menghabiskan RM7.50 di kedai pulut udang terbabit aku kemudiannya bergegas ke kedai lain mencari gerai CAPRICE yang kat celah mana tah kedudukannya. Tiba-tiba....terasa seluruh badan menggeletar..sejuk dalam keadaan yang terik!!!! Aku jadi kaget!

Masakan jam segini dan di bulan yang mulia ini masih ada SETAN yang terlepas? Aku cepat cepat menoleh. Aku takoot SETAN tadi ternampak aku....
Apa aku nak buat ni? Aku mengomel dalam hati....

Tiba tiba ..
"Hunn!!!!!! Sorang je ke?" aku menoleh ke arah suara itu
"Eh.....Eh..Kak Ooun ....." aku sengih ala ala kerang busuk
"Aik Hunn....apsal menggelabah macam nampak hantu?"
Aku sengih sengih lagi. Lantas pada detik yang sama SETAN tadi dengan perlahan lalu di sebelah aku...sambil memandang aku walaupun dia sudah jauh pergi dia tetap menoleh memandang aku.

Masa ini suara VIE pula terjerit jerit dekat dengan gegendang telinga.."Jumpa dia ko belasah dia!!! mintak duit ko balik!!!!" silih berganti dengan suara Bini Mat Perak pula....tu belum suara Mat Perak...suara TALIBAN....suara tah sape sape lagi tah....

Aku segera beli lauk yang mak aku pesan nak cepat BLAH dari PASAR RAMADHAN Berhantoo nih!!!
Orang kata kalau dah jodoh tak ke mana....tiba tiba aku terdengar ketawa yang kuat di tepi sebelah kanan...aku kenal suara hilaian itu. SETAN!!! SETAN!!!!!!!!!!!!!
Mata mudar (bak kata Mr Dimple) itu tepat memandang ke arah aku........















































ini adalah sebahagian dari wajah SETAN terbabit


:: Sabarlah sayang ::

ade seseorang dah bising apasal aku tak update blog..ni kira update jugak la ni walaupon sepatah dua kata...
nnt la..
aku update........ekekekekekke

tgh conference nih!
=P

Wednesday, August 26, 2009

:: Muh Dear Ulam Raja ::






to muh dear Mr Ulam Raja....
i want muh money back.....and this song is for you...
congrats on the upcoming engagement.. =)

Monday, August 10, 2009

:: Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh FISH!!!! ::

Oh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! (menggantikan perkataan carootan)

baru tersedar bahawasanya aku selama ini memandu tanpa lesen!!!
sebab..lesen sudah MAM!!!!!
erkkkkkk....~!!!
Naseeeb baik aku ta de memandu dalam keadaan mabuk atau meragukan..tapi.....dadah yang berduyun duyun yang ditelan yang telah menjadikan aku HIGH dari jumaat lepas kiranya merbahaya ga?!







dan akhirnya aku berangan rangan berduet lagu ini dengan Mr Dimple yang aku sayang di majlis resepsi kami nanti...

:: ga Butuh ::

Rasa rasanya gw ga butuh lagi menahan sakit ini...
aduhhhhhhh~
Udah berapa hari ini dehhhh..
memandu sepertinya mabuk...tapi ga mabuk...
kepala pusing.....
udah muntah berapa kali ini...

haih....gw ga butuh lagi!

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...