Friday, August 28, 2009

:: Sejarah Berulang ::

Ramadhan 2



aku jumpa lagi jerangkung tu kali ini di saksikan oleh kaca mata hitamku dan jugak mata mata Fenfen yang sebuk membeli murtabak..

kata fenfen jerangkung tu sebuk pandang aku..terkejut melihat kecomelan dan keceriaaan aku agaknya...

kenapa makhluk yang satu ini tidak di ikat???? aku tidak tahu....

tetapi kenapa dia mengenekan OUTFIT yang sama seperti semalam???
mungkinkah bekalan air di potong???
mesen basuh rosak?
ketiadaan stok pencuci pakaian???
kehabisan cecair pelembut kain?
atau .....
tangannya pecah pecah akibat di makan air???


hmm....aku tak tau......


eh terlupa SETAN mana ade tukar tukar OUTFIT kan? tak setan la kalau cenggitu......


dan akirnya aku sedar sejarah kini berulang kembali....!!!!



maka dengan itu aku hiaskan note ini dengan lagu berikut untuk tujuan hiasan SAHAJA!
dengan ucapan..

AKU RINDUKAN 'ZACK' Newboyz ku....







Newboyz - Sejarah Mungkin Berulang

Sejauh mana mampu bertahan
Sampai bila harusku kenang
Setiap kali bertentangan
Tiada ketenangan

Cemburumu merantai hati
Meleburkan semangat diri
Bila aku kenangkan kemanisan lalu
Semua itu ku ketepikan

Andaiku turut rasa hati
Telah jauh ku bawa diri
Tapi kemaafanku lahir dari hati… mengatasi
Sejarah mungkin berulang
Walau engkauku maafkan
Oh kekasih
Tapi mungkin hanya sementara
Keinsafan di hatimu

Berpanas hujan berembun
Tak pernah ku hiraukan
Asal dapat memenuhi
Segala keinginan hati

Ku bina istana cinta
Dihiasi lukisan rindu
Indahnya pada di luar
Tapi penuh kepalsuan
Bila ku tiada
Terbuktilah
Betapa aku pula di sisimu

Sejarah mungkin berulang

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post