Monday, July 27, 2009

:: Entry yang Hilang ::

Aku rasa minah yang aku kenal sorang ni dah kenal aku sejak zaman Jurassic dulu.3
BF/SKENDEL/KEKASEH GELAP aku yang mana dia tak tau.
Rasanya kalau aku bagi kebenaran kat dia tulis pasal perjalanan hidup aku dia takkan missed sikit pun.
Dia dok risau pasal aku ngan bf aku.
Aku pulak risau pasal dia dan jugak lelaki subur dia tuh.
Hmm....apa tandanya?


Entahla..
sebenarnya aku nak komplen pasal dia.
Aku tergodek godek blog dia tadi mencari sesuatu..
ENTRY yg HILANG!
Mana entry tu..??
Entry yang menarek menceritakan tentang sebijik budak yang agak poyo dan penuh takkabur ayatnya!
Selak entry demi entry..tak de pulak..
teringin sangat nak baca tentang banglo..kereta..kapal terbang..rumah sewa...boyfren..bla bla bla...
tapi malangnya entry tu dah tak de!

Aku protes!!! Aku protes!!
Aku nak baca balik benda tu!!

Mana?!!
Manaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?!!!!

4 comments:

F A R Y N said...

subur la sgt...hohohohoh..
mencocok kat LOFt !

Dia.Honey said...

ko dah slah org ni...aku ngah cakap pasal bulu kesuburan ko la

Ivy Metaga said...

hehehe..subur???..bagus subur tu lalalalala....

kalo entry hilang, cari balik kat recycle bin hehehe...gurau je aaaa..

Dia.Honey said...

masalahnyer Ivyku....entry yg ilang tu ada org tu dah sorokkan..tak nak publishhhh marahh marahhh :P

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...