Thursday, July 26, 2018

:: Review Filem - Misssion Impossible Fall Out ::


Fuh!
Itu yang boleh gambarkan tentang filem MI kali ini. Permulaan cerita yang agak mengelirukan tapi lepas dari intro rasanya siapa yang cepat pickup boleh agak siapa culprit nya.



I love the fight action, the car chase, the motor chase, the helicopter chase. Dan the White Widow is soooooo hot! Hahahaha.



Macam biasa mana-mana franchise MI akan ada scene bermain dengan hati.
Eathan dan teamnya kali ni dalam mission untuk mendapatkan senjata nuklear (macam biasa) yg mana orang jahatnya adalah orang jahat yg satu ketika dulu team Eathan pernah berkas. Dalam pada masa yang sama derang berada dalam sebuah misi yg dalam misi tu ada misi yang lain. Haaaa..memang agak complicated.

Bukan setakat tu, dalam misi ni (macam selalu) Eathan akan dituduh sebagai yg jahat. Biasalah hero memang ramai orang tak suka..kan?

Ada beberapa scene yang korang kalau tak berfikir panjang masa tengok filem buat korang akan terpengaruh dengan omomg-omong orang yg terlibat dalam filem ni.



Korang akan nampak muka yang fimiliar dlm filem ni (haah....superman uolls berlakon along side tom cruise jadi agent CIA).



Tak nak bagi spoiler sebab tak best la nanti. Yang penting akhirnya misi derang berjaya.

So...as pengikut MI yg setia ai bg 4.1/5
Sebab ai kecewa Eathan ngan Julia dah tak bersama. Julia dah kawin lain.

Hahahhahaha...



watermark

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post