Thursday, August 19, 2010

:: Siapa Mangkuk Salleh Gregor? ::

Aku terbaca pasal benda ni kat blog

dan aku tetibe jadik EMO!!!!
Aku memang pantang betul la orang memain sampai tahap cenggini!!
Nak mampos?? Halah...tak dapat balasan lagik beb...berani cakap la...
Nak buat KITAB sendirik??
CIRIT abah ko!!!!
Orang macam ko ni kalau jumpa memang layak BUNUH je!!!
Hishhh..aku MARAH sangat nih!!! (kurang pahala puasa aku sebab mamat JADAH SAITAN ni!)




Astagfirullah..........(Istighfar banyak3 Hunn......)
Tak pe tak pe.....ko tunggu la balasan ALLAH kat ko wahai SALLEH (kot ye nama salleh..orang cenggini mana berani letak nama betul!!!!!)

Semoga Allah membuka hati ko..memberi hidayah kat so supaya ko leh pulang ke pangkal jalan..!!!

Kalau Allah tu tak de sape yang cipta ko? MONYET????!!!
Patut la cakap macam tak de otak...monyet rupanya...
Dah aku tak nak cakap panjang lagik...makin marah lak aku nanti......lagi baik aku zikir banyak3.....

Ya Allah,
Lindungilah hambaMu ini dari anasir3 luar yang menyesatkan serta jauhilah manusia2 macam salleh ni dari aku dan insan2 yang aku sayang dan semua saudara2 Islamku..Amin~

2 comments:

Aida Awie said...

wah.. cam ni saya pon marah! selamba je permainkan agama. camne la generasi ni nak memerintah negara.. oh! saya pun dah teremo..

Hunny Kitty said...

tau tak pe......ada lagik sorang....jasmine slalu happy kot...otak tak centre jugak

Uolls Boleh Jadi Suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...