Tuesday, March 16, 2010

:: Kamen Rider ::

Semalam aku berkebaya turqouise..tergelek gelek aku berjalan dengan highheels 3inch aku....yang pasti satu satunya benda menjadi tarikan orang sekeliling adalah bontot aku....- aset beb!!!!

Well..sedang aku melayan gossip kakak sepejabat aku. Satu number Celcom Berbaloi baloi ke?? muncul discreen N97 aku......whoa!!!!! Teka la sape???!
Yes....si Kamen Rider atau lebeh dikenali sebagai Mr Wong!!!!! Yupp.....dia call aku.
"Honey......where are you right now??" dia tanya
"At the office of course.....if like me at ya house?!!! Du-uh!!!!" jawap aku
"Hahahahaha..you still funny....!! This car full of kitty infront of celcom center...is this ya car?"
"Yes...why?? You stalking me???" aku tanya balik
"Hahahahaha..no la....i'm working here in Maxis.."
"Why?? Why maxis....???"
"Maxis hire my company...so i have to work there..."
"As what?? Security guard???? ahahhahahahahahhaha" hamekkkk aku mula la nak kerek!!!!!
"Hahahahha...are you trying to HINA me??"
"Nope...i'm not HINAing you...but...which maxis asshole that hired you???"
"Heyy.......my company open a small booth inside maxis la...i'm still with sfcc"
"Oh......like that maybe later i can drop by and pow u some coffee then...."
"Why not??? come la....."

Itu antara perbualan kami berdua.....so tepat kul 1600 kereta aku dah terpacak depan maxis..saja je nak tunjuk belang!!!! Wakakakkakakakaka...kami pon melepak minum..sembang3 kosong. Tak de benda sangat nak sembang pon sebab aku tak berminat....dia pon asyik tanya bila aku nak kawen. Aku lak tak sudah sudah baling bom tangan kat dia...jadik defensive!!!! Dia telan je bulat bulat sebab dia dah tau racun mulut aku cenggane.....padan muka dia! Dia dah tukar kereta rupanya dah upgrade skit dari aku...even kereta dia murah dari aku la... :P...dia sebuk tanya kat kat aku mana nak beli sport rim la...nak buat suspension la ape la itu la ini la....ape daaa JANTAN tak tau benda pasal kereta?? Hadehhhhhhhhhhhhhhh.........
Dalam pada aku jumpa dengan si Mr Wong....Incik Pinky lak merajuk...takoot aku kene ngorat katanya...hik hik hik...

Btw.....itu je citer aku smalam...mak ayah aku semua tak de..semua balik Tepeng. tinggallah aku kat KL yang indah ini........lalalallalalallalalalalallalalaaaaaa

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post