Monday, November 30, 2009

:: Pemburu yang KELIRU ::

Kata-kata mama Yayad waktu makan tengahari tadi masih lagi panas digegendang telinga.
"Kalau bercinta lama lama pon Honey kalau tak jadi.....buat panas hati je. Sekarang ni kalau serius dah sedia go for it. If rasa tak serius..blah je"
selamba betul kata kata wanita beranak satu depan mata aku ni yang berselera menghirup saki baki mee ladnanya.
Aku diam. Apa aku nak buat nih?
Dah 3-4 kali pulak hari ini mama Yayad ni tanya kat aku..BILA? BILA? BILA?
aku dah tak terjawap sebenarnya memandangkan situasi aku yang PELIK sekarang ni.
Hari ni juga dah 7-8 kali setakat kul 1600 Mr Kitty telefon aku. Macam macam benda pulak nak tanya la...nak tau la...bla bla bla.
Aku ade citer kat korang tak hari Sabtu lepas ke Ahad tah aku ada SMS sebijik karangan kat Mr Kitty. Sebab apa karangan? Sebab SMS tu adalah lebih kurang 15pages.
Hamekkkkkkkkkkkkk luahan perasaan gile gile punya!!!!
Dah la semalam dia tanya aku..Sabtu itu hari aku OverDose ke?
Mangkuk sungguh....akutak overdose ok..aku just sedeh tanpa penghujung.
Bila aku tanya dia tadik....secara sempoi dia jawap.
"Tak ada apa...apa yang dah jadi dah jadi...kita lupakan"
Aku dah tak tanya sebab kalau aku tanya akan menambahkan kekeliruan aku lagik....ade baiknya aku menyanyi lagu KELIRU malam ni bila aku g karoke dengan kawan kawan aku.
Aku sedang mengumpul semangat.......semangat untuk terus menunggu atau berlalu pergi macam selalu~
Tapi............................

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post