Sunday, November 22, 2009

:: Aku Happy !! ::

Dah berhari tak update blog.
Busy dengan aktiviti sendiri...Futsal..Futsal..dan sebuk buat kereta (tengok kereta org kereta sendiri dapat gaji baru nak buat)

Selamat pagi yang sejuk..(besh mandi lama lama!!!) hehehehehehe..
Aku rasa segala kekusutan fikiran dan persoalan yang selama ini menghantui aku..akhirnya terjawap.
Jumaat lepas. Lepas balik dari kerja aku berjumpa dengan Mr Kitty. Temankan dia kat tempat kerja.
Entah apa mimpi dia hari tu.
Aku siap bawak kereta dia yang timing rendah tu ronda ronda TTDI lagik...
hahahhahahaha (bukan senang dia nak bagi permission bawak keta otoshow dia tuh!)

Kitaorg pun ala-ala minum petang/makan malam hari tu. Petang yang indah dan permai tu.
Dia luahkan segala yang terbuku di hati. Dari isu dia rasa terkongkong setiap kali aku ada dengan dia kat TT club dia.
Sampai isu dia merajuk/tak de mood dan bagaimana cara nak amik hati dia (dia tak bagitau pon cenggane sbb dia suh aku peratikan aje)
Ok..dia cakap, bukan dia tak nak aku ade kat TT dengan dia. Tapi dia cakap dia rasa rimas.
Aku kata buat la ape dia nak buat time TT tu...ade aku kesah?
Dia kata...even cenggitu..tapi dia rasa mcm terkongkong sebab if aku ade kat TT tu dia pandang mana mana mesti ade aku (sebab aku ni jenis tak reti nak duduk diam)
Dia rasa mcm dia diperhatikan... bla bla bla

Fine...ape ape je la janji hati aku dah lega!
Aku pon amik peluang luahkan rasa ketidakpuasan hati aku.
Aku cakap aku terasa bile dia cakap kat seseparuh kawan dia yg aku ni member atau tak ade ape ape..
aku cakap jawap la soklah tu macam artis "NO KOMEN"
Aku cakap lagik aku ni jenis suke dipujuk.
Kalau aku merajuk....aku kecik hati...aku bla bla bla...
tooooooooooooooooooolonglah pujuk aku.
tooooooooooooooooooolonglah cakap ayat ayat manis kat aku.
If diam buat tak tau...makin kecik hatilah aku.


Akhirnya hati aku rasa lega sangat sangat bile dah tau amenda yang dia nak cakap tu.
Dan....dia ada cakap satu benda lagik.
Tapi aku dah tak berapa nak rasa risau sangat. Infact, tak risau langsung.
"Saya ada 'nampak' sesuatu yang bakal terjadi antara saya dengan awak, tapi saya tak nak cakap sekarang. Bila dah sampai waktunya saya akan cakap"
Aku senyum. Dia pun senyum.
Aku malas nak fikir.
Aku order roti canai. Dia order ayam goreng.
Kitaorg berDINNER bersama-sama.
Ketawa...buat lawak..ketawa lagi.....dan balik.
Aku happy!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post