Tuesday, November 24, 2009

:: Akukah DIVA itu? ::

Aku hampir tergelak besar dalam Putra LRT tadi bile membaca SMS bestfren lelaki aku - Mr Firfy.
Bunyinya lebeh kurang begini :

Kalo xselesa camtu, janganla kapel ngan DIVA nok! Kapel je ngan bekap dancer.
Xda orang nak kesah pun. Pasal dia rasa diperhatikan mungkin dia pk ko mak dia kot...hahahahahah

Ayat ni lebeh kurang ngan ayat sorang lagi member agak rapat aku malam tadi.
Mamat ni cakap....aku ni bak celebrities..semua orang nak tau citer pasal aku.
Tambah lagi bab CINTA CINTA ni. dia kalau buleh hari hari nak tau pasal love life aku, ape progress and all.
LAWAK je!!!!
Dah la mamat ni cakap 'susah susah sangat Hunn ko kawen je ngan aku!"
Bapak......!!!
Kawen dengan dia?
Not muh taste...kaya...pandai buat kereta..pandai buat duet....tak pernah tak bayarkan makan minum aku.
Sanggup hantar aku g airport dan jemput aku dari airport bile aku memerlukan.
Sanggup kene pow ngan aku.
Malangnya.....aku tak berminat. Dan aku anggap ianya satu lawak jenaka!
hahahahahahahaa....

and guess what?!!
Kal El sudah kembali...........................!!!!

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post