Tuesday, November 17, 2009

:: cinta gila?? ::

Aku cinta bukannya disengaja...Ya Tuhan, jauhkan wasangka..dekatkan hatinya..Amin.


AWal dia bangun pagi ini hari. Semalam pesan suh kejutkan kul 10. Kul 0945 aku call.
suara dah segar bugar. Awal dia bangun. Selalu nak kejut pai makan 1-2jam baru bangun.
Aku saje je tak leh phone. Loudspeaker.
Ohhh dia tgh laju berSMSan. Biar....pasang radio. On PC. Kemas bilik. Make it like accidental tak letak.
Laju SMS lagi. Hmmm.....
Tak lama lepas tu aku saja SMS dia. Nak tgk dia balas ke idak SMS aku.
Tak mengharap. Sebab dia dah tak laju berSMS dengan aku macam mula mula dulu.
Aku tanya :Eik...cayunk. Malam tadi beriya giler ketawa. Sedar ke idak masa honey call? Btw...awal mangun pagi ni? Kije kat site mana hari ni?
Sepanjang panjang aku SMS dia jawap : Rawang
Aku balas : orait3 =) ... cayunkkkkkkk tanya leh???
dia jawap : Tanye lah
Aku kata : Erm...jgn marah ek kalo honey tanya. Honey rindu la nak spend masa ngan cayunk.Bile kita nak spend masa same same lagi berdua?
..dan SMS aku tak berbalas sampailah sekarang (dah berjam jam jam jam jam)

1940 .....
aku dah tak tahan.....
aku tepon dia jugak!!!!!
dia angkat..mood mcm ok ok je...
ajak kuar makan...
maka aku nak g kuar makan la ngan dia ni....kang sambung citer

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post