Monday, November 2, 2009

:: Lelaki Tradisional dan Perempuan Modern ::

Siapa sangka aku kene caras hidup hidup!
Tak ade siapa percaya bile aku dicaras aku membatu sahaja.
Apa dah jadik dengan Honey si Laser???
Aku sendiri tak tau. Yang aku tau tiap kali aku kene caras tiap tiap kali tu la aku DIAM!
Bukan sekali dua aku kene caras dengan Mr Kitty...dah banyak kali.
Paling terbaru masa Sabtu dan Ahad lepas. Di dua tempat berbeza dan suasana berbeza.
Aku faham perasaan dia bile dia tak berapa meyerlah masa autoshow...bukan salah aku! Kereta aku sempoi je..dengan aku sempoi
yang jadik mangsa jelous la kott.
Ahad - photoshoot.
Aku kene caras lagi ... sebabnyer?? Photographer pointing kat aku je pulak walaupun aku tak bawak kereta aku.
Sebab yang nak dapat cover kereta dia bukan kereta aku.
Antara kesalahan yang aku buat :

- aku tak macam perempuan
- aku ligat (aku ni senang sugar high sebab tu aku ligat)
- aku terlampau peramah (kije buat PR mesti la)
- aku suke ber huuuuuuuuuuuuuu haaaaaaaaaaaaa sana sini
- aku ske sms and call tak kira masa
- aku ske bawak kereta laju laju
- aku ske berlumbe
- aku terlampau manja
banyak lagi kott yang aku tak tau.

Skang assigment aku adalah mengkaji diri dia.
Malas. Hahahahhahahahha.
Aku pun ta de SMS dia or CALL dia dari malam tadi.
Tengah tahan hati.....huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Seorang teman rapat lelaki aku cakap.
Wuhuuuuu he is a TRADITIONAL man! Masak lu beb!
What happen when a TRADITIONAL man falls in love with a MODERN woman????

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post