Friday, November 13, 2009

:: Puaka! ::

Dalam jam 1500 tadi aku call Mr Kitty....saje je kaco dia yang tengah kije memandangkan aku masih LIBURAN .....
Dia cakap dia leh tahan busy.....busy main MESPES macam aku tak tau.....hahahhahaha biokan la malas nak menjawap ape ape...
Aku saje je bawak isu HARAMI malam ini.
Aku cakap nak pegi tak?
Dia cakap mungkin pegi tapi lambat.
Aku ajak dia pegi sama sama...dia suruh aku pegi dulu.
Aku cakap tak pe aku tunggu dia....ye la jimat minyak tol semua..kalau pegi dua kereta kan dah rugi......kan kan kan??
Dia tak jawap ape.....aku biar je.
Aku nak dapat permission pegi aje sebenarnya nak tgk ade menda tak yang dia nak sorok sorok dari aku???
ayat Mr Kitty : Awak ni tak kira tengah sakit ke ape ke...kalau dah dengan saye sehat sejahtera memanjang....




hahahhahahahahhahaha..tau tak pe...!!!!
Aku tak dulik...aku nak pegi dengan dia jugak malam ni...kang aku cube pujuk lagi.
Aku dengar malam ni Syuk turun bawak awek...
if Anaconda tu ade....siaplah aku akan jadik perempuan puaka!!!!!
Jangan dicabar aku...aku tak dapat saiko kasar...aku saiko halus halus.....

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post