Tuesday, December 1, 2009

:: Ko Rilex je - Vol. 1 ::

Aku jadik BLANK sekejap lepas dengar statment C.
Kesian C, gadoh pulak dengan Arora. Punca?
Percubaan Kawan Makan Kawan!
Masih lagi ada CULTURE macam ni dalam persahabatan.....BARAI!!!!!
C sebenarnya saja nak TEST kawan dia yang sowank nih, bukan kawan tapi SAHABAT!
Dia saje je suruh Arora..SMS/Call bestfren dia ...saje je wat wat tanya apa C buat belakang Arora kononyer.
Dan the SAHABAT spill the BEANS....SEMUANYA!!!
Bonus : Cuba ngorat Arora pulak!
Gila?!!! Itulah SAHABAT C yang bertahun tahun kenal susah senang dah sama....hmmmmmmmm
Tak pasal pasal aku kena marah ngan C pagi tadi.
Last last aku call C... dia leh bercakap dengan tenang.
Aku bukan tak kenal SAHABAT tadi. Tapi tak sangka pulak sampai begini.
C pun meluahkan perasaannya tentang SAHABAT tadi.
Seperti yang aku selama ni jangka dan tahu. Aku tak suprise la sangat cuma ada rasa simpati untuk C aje.
Geram pon ade. Tapi tak pe. Aku cakap kat C WHAT GOES AROUND SURELY COMES AROUND.
Mungkin dia belum bertemu dengan orang yang boleh 'HAJAR' sama dia.
Dan C berkata seswatu yang diluar jangkaan aku :
'Dia ingat kawan kawan dia semua yang dia ada sekarang tu kawan dia? Dia silap semua MUSUH dia yang tunggu masa nak JATUHKAN dia aje!'
Aku diam.
Aku pun pernah kene tikam belakang dengan kawan baik aku. Tak tau apa jadik ngan dia skang. Dengar citer dah kapel ngan ARTIS popular kat Tanah Melayu nih - ENTAH!
C teruskan luahan perasaanya. Aku jadi pendengar yang setia.
Berdoa dalam hati orang orang yang cenggini akan berubah jua satu hari nanti.
Kesian dekat C. Aku simpan lagi SMS C pagi tadi.
Marah betul dia!!!!!!
Bulan depan C turun KL .. aku dah ada plan - ronggeng la!!!! wu-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
KO RILEX je C!



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post