Monday, October 11, 2010

:: Tragedi Oktober ::



Bulan TRAGEDI OCTOBER kah ini????

Tunang aku ditimpa malang bila duit gajinya bulan ni dah habis terus akibat terpaksa tanggung kerugian yang diakibatkan oleh org lain yang mana dia yang dipertanggungjawapkan…


Kemudian aku dapat berita yang sorang member aku yg namanya Ali yg mana kereta cantiknya kene kebas kat TESCO TAIPING dan sampai la tak ketemuan…..[[ kereta hilang pada 10.10.10 tepat 12malam]] – di minta sesape yang Nampak keta ni sila contact saye atau 0134373230(ali k.k)
""PANGGELAN KECEMASAN : rojer2 bantuan diperlukan keta member ai yang bernama Ali (dak tepen) hilang dkt tesco Taiping (10.10.10 around 0000)..
No kete
KAW5881 KANCIL L5 WARNA
BIRU SAGA BLM
... sekiranya terjumpa anda di mintak untuk menghubungi saye..bantuan anda amat dihargai

sekian trimas........""




Lepas tu aku dapat info member aku sorang lagik yang aku panggel Awang kene samun depan umah dia dekat ampang ..habis sebulan gaji kata tuning Awang

Tak lama lepas tu aku dapat berita member aku yang nama Jai lak kene langgar ngan makhluk saitan yang pakai pesona sampai barai kereta member aku tu…kalo tgk keadaan keta tu….mmg org saspek jai dah mati…..tapi Allah panjangkan umur Jai....








Tup tup ….satu lagik kawan aku kene curik kereta depan hospital selayang!!!! Hadoiiiii ape nih? Ape nih????

Tadi lak Vin cakap Lea lak kene samun depan umah dia…kene kelar Leher ngan tangan…kereta kene bawak larik…GILAK! La penjahat skang nih!!!!


.

.


.

.


.

.

.

.


.

.

..

.

.


.

.

.

.


Dan..kemalangan NGERI 10.10.10 ...Allah.............








Hadoi ape lak nak jadik lepas nih????


Ya Allah...lindungilah kami semua...Amin~

No comments:

Post a Comment

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post