Friday, October 8, 2010

:: Alhamdulillah ::

Alhamdulillah....

Akhirnya selesai sudah perbalahan aku tentang tarikh penikahan aku ngan tarikh resepsi selebah aku.

Tinggal Issue : Pelamin dan konco konconya aje yg aku kene pikir later2

Aku ngat nak buat macam style member baik aku je la....tak yah nak sanding sanding...skali skala primadona macam aku ni nak LOW PROFILE ...hahahhahahaha

And nak pikir nak carik katering pulak cos Plan A aku tak menjadik cos pehak majlis perbandaran tak benarkan aku nak buat apa aku nak buat...

So terpaksa gunakan PLAN B! [eurrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! - agak keciwa skit sebab Plan A tu macam besh seyy!!!!!]

So skang aku kena la berbelanja dengan KETAT .....sorry guys n gurlssssss

no jimba jimbo until june 2011!!!!!!!!

But Still...

LOVE U ollsssss!

.★/(,")\♥♥(".)★★

..★/♥\★★/█\★★

.★_| |_★._| |_ ★



hurmm cantik la pulak :


taken from http://zielynn.fotopages.com and credit to Puan Khumaera...

3 comments:

komen yang murni-murni sudah, selebihnya SPAM!

Top Post